Virtual Aviation Reference
REDSTAR
Download Airplane Comparisons and other useful materials    
 
X-PLANES
     
X-Planes, Ελικπτερα, αεροσκφη, συστματα, UAV

Yak-201

Αεροσκφος κθετης/βραχεας εφαρμογς-πολλαπλο ρλου,
τεχνολογας stealth.
   

Yak-201 Αεροσκφος κθετης/βραχεας εφαρμογς-πολλαπλο ρλου, τεχνολογας stealth.

 

Yak-201 - εξελχθηκε ως να πολλαπλν ρλων καταδιωκτικ κθετης/βραχεας απο-προσγεωσης και αποτελε εξλιξη του Yak-141/Υακ-43. Ο σχεδιασμς και η εξλιξη διεξχθη στα μσα της δεκαετας του '90 απ το γραφεο, με δικ του πρωτοβουλα, λλα μεινε στα προσχδια του σκφους. πως δεχνουν τα σχδια, το αεροσκφος μοιζει εξωτερικ αρκετ με το F-35 JSF της Lockheed (η ομοιτητα ωφελεται στο τι την δεκαετα του '90, λα τα σχδια του κινητρα RD-79-300 και του Yak-41 (Yak-141) πωλθηκαν στην αμερικνικη εταιρεα). To αεροσκφος θα εξοπλιζταν με μια εκσυγχρονισμνη κδοση του κινητρα R-79M-300 με αυξημνη ση 176.2 kN (31.796 kg), και πλρως ελεγχμενο μσω ηλεκτρονικο – ψηφιακο λειτουργας (FADEC), με επανασχεδιασμνο θλαμο κασης και λλα συστματα.

Μρος του εισερχμενου αρα απ τον συμπιεστ θα τροφοδοτε τον βοηθητικ θλαμο κασης στο μπροστιν τμμα, ο οποος και θα δημιουργε κθετη ση κατ τη διρκεια πτσεων σε χαμηλς ταχτητες, ταν οι κινητρες κθετης σης δεν θα λειτουργον.

Σε σγκριση με τους προκατχους του, χει πολ μεγαλτερες εσωτερικς δεξαμενς καυσμων και συνεπς μεγαλτερη εμβλεια. Για τις περισστερες αποστολς ο οπλισμς θα τοποθετεται σε εσωτερικ διαμερσματα, εν θα υπρχει δυναττητα για ανρτηση εξωτερικν φορτων σε περπτωση εκτλεσης ειδικν αποστολν. Το σκφος φανεται να εναι πολ ευλικτο και να εμφανζει μικρ ανακλαστικ επιφνεια στα ραντρ (Radar Cross-Section, RCS).

Επσης η Yakovlev παρλληλα μελετοσε και την εγκατσταση στροβιλοκινητρων διπλς ρος με ακροφσια «παραλληλεππεδης διαμρφωσης» μεταβλητς κατεθυνσης σης σε
συνδυασμ με κινητρες ανψωσης, για αυξημνη ευελιξα.


Το 1996-1997 η Yakovlev παρουσασε το σκφος στην επιτροπ, λλα το σχδιο παρμενε στα αζτητα, κυρως για οικονομικος λγους, λλα και λγω της λλειψης εμπιστοσνης του Υπουργεου μυνας στο πργραμμα “LFI”.

     
ΣΧΕΔΙΟ ΤΡΙΩΝ ΟΨΕΩΝ  
Yak-201Αεροσκφος κθετης/βραχεας εφαρμογς-πολλαπλο ρλου, τεχνολογας stealth © Konstantinos Panitsidis
     
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤIΚΑ  
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ
Yakovlev
ΧΩΡΑ
Ρωσα
ΤΥΠΟΣ

Αεροσκφος κθετης/βραχεας εφαρμογς-πολλαπλο ρλου

ΠΛΗΡΩΜΑ
1, τομο
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
νας στροβιλοκινητρας R-79M-300 και δυο RD-41
Μγιστη ση, kg 1 x 31.796
Μγιστη ση, kg
2 x 4.620
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ
Μκος, m
18,30
ψος A/φους, m
-
Εκπτασμα πτεργων, m
10,1
Επιφνεια πτρυγας, m2
63,40
ΒΑΡΗ
Μγιστο βρος απογεωσης, kg
19.500
Βρος κεν, kg -
Βρος οπλικο φορτου, kg 4.000
Μεταφερμενα κασιμα, kg
-
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
Μγιστη ταχτητα, km/h
1.800
Μγιστη ταχτητα σε χαμηλ ψος, km/h
1.250
Εμβλεια, km
- σε χαμηλ ψος 1.250
Ακτνα δρσης, km 690
Επιχειρησιακ οροφ, m
15.000
ΟΠΛΙΣΜΟΣ να πυροβλο GSh-301 των 30 mm, με 120 βλματα. Φορες μεταφορς οπλισμο εσωτερικ . Δυναττητα μεταφορς οπλισμο: σε εξωτερικς αναρτσεις
Δυο βλματα αρος-αρος R-77,R-60, R-27, R-73, βλματα αρος-επιφανεας Kh-25, Kh-31, βμβες, μη κατευθυνμενες ρουκτες και ατρακτδια πυροβλων των 23 mm.
Παρατρηση: Τεχνικ χαρακτηριστικ κατ' εκτμηση
   
Download Airplane Comparisons and other useful materials