Virtual Aviation Reference
REDSTAR
Download Airplane Comparisons and other useful materials    
 
Αρχική Σελίδα
X-PLANES
     
X-Planes, Ελικόπτερα, αεροσκάφη, συστήματα, UAV

S-57/S-52

Μαχητικό Α/φος
   

S-57/S-52 Μαχητικό Α/φος

 

Το ελαφρύ μαχητικό του LFI

Όσο το πρόγραμμα MFI συνεχιζόταν, π Ρωσική Αεροπορία εκπόνησε και ένα δεύτερο πρόγραμμα, που αφορούσε ένα ελαφρύ μονοκινητήριο αεροσκάφος πρώτης γραμμής LFI (legky frontovoi istrebitel) -αργότερα μετονομάστηκε σε LFS, ως μελλοντικό αντιστάθμισμα στο αμερικανικό αντίστοιχο πρόγραμμα του JSF οι τεχνικές απαιτήσεις του οποίου είχαν παγιωθεί και ήταν γνωστές στις εταιρείες τουλάχιστον από το 1998.

Οι πληροφορίες αναφορικά με τα σχέδια που υποβλήθηκαν είναι λίγες, όπως ελάχιστες είναι και οι πληροφορίες για τη γενικότερη εξέλιξη του LFS. Σύμφωνα με αυτές, τρεις εταιρείες ετοίμασαν ολοκληρωμένες προτάσεις: η MiG, η Yakovlev και η Sukhoi. Η πρώτη παρουσίασε το σχέδιο I-2000. η δεύτερη το Yak-X, αργότερα γνωστό ως Yak-201 LFS και η τρίτη τα σχέδια S-37 LFS. S-57 και S-56.

S-57/S-52 Μαχητικό Α/φος

Το μοντέλο αυτό προβλήθηκε για πρώτη φορά από τη ρωσική κρατική τηλεόραση στο ντοκιμαντέρ «Αεροσκάφη πέμπτης γενιάς και οπλικά συστήματα της Ρωσίας» το 2002. Αφορούσε ένα μονοκινητήριο αεροσκάφος, με εμπροσθοκλινείς πτέρυγες χωρίς ουραίες επιφάνειες, με εμπρός πτερύγια κάναρντς.

Το αεροσκάφος υπολογιζόταν να εξοπλιστεί με στροβιλοκινητήρες R-179-300 ή AL-41F (izd.20). Η όλη σχεδίαση θυμίζει το Su-47 Berkut.

 
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ  
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ
OKB Sukhoi
ΧΩΡΑ
Ρωσία
ΤΥΠΟΣ
Μαχητικού 5ης γενιας
ΠΛΗΡΩΜΑ
1,  άτομo
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
Ένας στροβιλοκινητήρας διπλής ροής
Μέγιστη ώση, kg
1 x 15.500 (1x25.000)
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ
Μήκος, m
22,90
Εκπέτασμα πτέρυγας, m
14,2 (6,62)
Επιφάνεια πτέρυγας, m2 -
Ύψος, m 6,8
ΒΑΡΗ
- κανονικό βάρος απογείωσης, kg
22.500
- μέγ. βάρος απογείωσης, kg
30.000
Βάρος κενό, kg 15.000
Εσωτερικά μεταφερόμενα καύσιμα, kg 9.000/5.500
Ωφέλιμο φορτίο, kg 6.000/2.000
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
Μέγ. ταχύτητα, km/h
2.100
Ταχύτητα ταξιδιού, Mach
1,6-1,7 (1.300 km/h)
Επιχειρησιακή οροφή, m -
Εμβέλεια,  km
5.000-7.000
Ακτίνα δράσης, km
1.750-2.500
ΟΠΛΙΣΜΟΣ
6 βλήματα R-77 + 4 βήματα R-74 ή 9Μ100
     
Download Airplane Comparisons and other useful materials
 
Αρχική Σελίδα