Virtual Aviation Reference
REDSTAR
Download Airplane Comparisons and other useful materials    
 
X-PLANES
     
X-Planes, Ελικπτερα, αεροσκφη, συστματα, UAV

MiG-XX

Ελαφρ μαχητικ, πολλαπλο ρλου, τεχνολογας stealth
   

MiG-XX - Ελαφρ μαχητικ, πολλαπλο ρλου, τεχνολογας stealth

Καλλτεχνικη απεικνιση/σχεδια © Konstantinos Panitsidis

Εργασα στα πλασια διπλωματικς εργασας μαχητικο πμπτης γενις με βση αεροσκφος προερχμενο απ το Σχεδιαστικ γραφεο OKB MiG (σ.σ. Πιθανς πρκειται για το διαγωνισμ προγρμματος PAKFA).

Απ ποψη διαμρφωσης το “MiG-XX” δεν θυμζει καννα προκτοχο της MiG. Την λη δομ χαρακτηρζουν οι καθαρς αεροδυναμικς γραμμς και αρκετ πετυχημνος συνδυασμς ατρκτου και πτρυγας (σταδιακ ανμειξη ατρκτου, Intergrated airframe).

Η πτρυγα χει γωνα βλους 42° στο χελος προσβολς, εν στο χελος εκφυγς -17° (το πσω τμμα των ακροπτερυγων χει αντστροφη γωνα 42ο – εξασφαλζοντας τσι την μεωση του χνους στα ραντρ και ομαλτερη αποκλυση της ρος). Ως υπεραντωτικς επιφνειες, διαθτει Slats σε λο το μκος του χελους προσβολς και πτεργια καμπυλτητας.

Για να μειωθε το βρος του MIG-XX γινε εκτεταμνη χρση ενισχυμνων συνθετικν υλικν σε λη την δομ του αεροσκφους, που το βρος τους φθνει σε ποσοστ 20-40% του κενο βρους του αεροσκφους και περπου 50% στις επιφνειες.

Το LMFS – σχεδιζεται ως να ελαφρ πολλαπλν ρλων μαχητικ αεροσκφος. πως δεχνουν τα σχδια, το αεροσκφους μοιζει (στην κτοψη) με το F-35 JSF της Lockheed © Konstantinos Panitsidis


Το ουραο πτρωμα εναι ολοκινομενο με διαφορικ πηδλιο ψος-βθους και δυο ολοκινομενα κθετα σταθερ, μικρν διαστσεων με μια κλση προς τα ξω περπου 28o, με γωνα βλους +42ο, εν στο χελος εκφυγς αντστροφη -42ο, με σκοπ την μεωση του χνους του αεροσκφους στα εχθρικ ραντρ.

Το τρκυκλο σστημα προσγεωσης εναι ανασυρμενο με μονος κριους τροχος και διπλ ριναο τροχ.

Το σκφος θα προωθεται απ στροβιλοκινητρες διπλς ρος RD-XX πμπτης γενις της εταιρεας Klimov (αποτελε εξλιξη του κινητρα RD-33). Ο νος κινητρας διαθτει, σε σχση με τους RD-33, νο ανεμιστρα, νο τμμα χαμηλς και υψηλς συμπεσης και νο σστημα ψηφιακο ελγχου λειτουργας. λες αυτς οι αλλαγς αλλ και η εφαρμογ νων υλικν στην κατασκευ τους, οδγησαν στη μεωση του βρους σε σχση με τους κινητρες RD-33 της σειρς.

Η μγιστη ση του νου κινητρα ανρχεται, με τη χρση μετακαυστρα στα 15.000-16.000 κιλ για τον καθνα, εν η ξηρ του ση ανρχεται περπου στα 10.000 κιλ. O κινητρας θα εναι εξοπλισμνος με ακροφσια μεταβλητς διεθυνσης (με κνηση + 30 ως -20 μορες ως προς τον κθετο ξονα).

Η καλπτρα του αεροσκφους δεν φρει καννα πλασιο ενσχυσης, που συνηθζεται στα ρωσικ μαχητικ, με πολ καλ οραττητα προς τα πσω.
Ο θλαμος διακυβρνησης εναι πλρως ψηφιακς (e-cockpit), εξοπλισμνος με μεγλες γχρωμες οθνες πολλαπλν λειτουργιν. Ο πιλτος του MiG-XX θα διαθτει επσης σκοπευτικ επ κρνους, εν στον εξοπλισμ θα περιλαμβνεται και να σστημα για την καταγραφ της φυσικς κατστασης του πιλτου.

κδοση του κινητρα με ακροφσια κατευθυνμενης σης (εππεδης διαμρφωσης) © Konstantinos Panitsidis
κδοση του κινητρα με ακροφσια κατευθυνμενης σης (εππεδης διαμρφωσης).

Το MiG-XX θα εναι εφοδιασμνο με εκτινασσμενο κθισμα τπου Κ-36D-5 της εταιρεας Zvezda του οποου τα χαρακτηριστικ το κνουν να απ τα καλτερα εκτινασσμενα καθσματα σε παγκσμια κλμακα. Το κριο χαρακτηριστικ της νας σχεδασης του καθσματος εναι η χρση ενς πολπλοκου ηλεκτρονικο συστματος ελγχου το οποο λαμβνει πληροφορες πτσης απ το σκφος. Το σστημα αναλει αυτματα την ταχτητα του αεροσκφους, το ψος πτσης, τη γωνα προνεσεως, περιστροφς, γωνιακς ταχτητες και λλες παραμτρους και ρυθμζει αυτματα το κθισμα, στε να αισθνεται πιο νετα ο πιλτος και να αυξνεται η απδοση του ακμα και υπ δσκολες συνθκες.

Ο κριος ηλεκτρονικς αισθητρας του MiG-XX εναι το νο ραντρ ελγχου πυρς Ενεργς Διταξης Ηλεκτρονικς Σρωσης (AESA) του ινστιτοτου ΝΙΙΡ (Tikhomirov). Η κεραα χει τη δυναττητα και μηχανικς κνησης μσω υδραυλικο μηχανισμο τσο στο κθετο εππεδο, σο και στο αζιμοθιο. Το εππεδο του ραντρ χει μια κλση, με αποτλεσμα την μεωση της ισχς εκπομπς κατ στχων εδφους, εν με αυτ τον τρπο διατηρε σε χαμηλ εππεδο το ηλεκτρομαγνητικ χνος (RCS). Η μγιστη ακτνα παρακολοθησης εκτιμται στα 200-250+ km για αεροσκφη, στα 170 km- για βλματα τπου cruise και 90 km για στχους εδφους. Μπορε να παρακολουθε 10+ στχους και να εμπλκεται ταυτχρονα με 8 απ αυτος.

Τον σταθερ οπλισμ του αεροσκφους αποτελε το μονκαννο πυροβλο, GSh-301 των 30 mm, που εναι τοποθετημνο στην προκταση των πτεργων (LERX) απ την δεξι μερι. Τα εσωτερικ διαμερσματα οπλισμο μπορον να μεταφρουν 8 βλματα αρος-αρος RVV-AE (τσσερα βλματα RVV-AE και τσσερα βλματα R-73) Εκτς απ εσωτερικς αποθκες, το MiG-XX μπορε εκολα να μεταφρει τα περισστερα πλα του ρωσικο οπλοστασου, σε 4 συνολικ σημεα εξωτερικς ανρτησης φορτου.

ΣΧΕΔΙΟ ΤΡΙΩΝ ΟΨΕΩΝ  
MiG-XX © Konstantinos Panitsidis
     
Download Airplane Comparisons and other useful materials