Virtual Aviation Reference
REDSTAR
Download Airplane Comparisons and other useful materials    
 
Αρχική Σελίδα
Διάφορα
     
ΔΙΑΦΟΡΑ

Tu-154R/MD

Αεροσκάφος διοίκησης και ηλεκτρονικής αναγνώρισης
 

Tu-154MD. Πρώτη πτήση: 1996

 


Αεροσκάφος διοίκησης και ηλεκτρονικής αναγνώρισης. Την άνοιξη του 1999 η αεροπορία της Κίνας προχώρησε στη συγκρότηση μιας νέας Μοίρας με αποστολή τη ηλεκτρονική αναγνώριση-παρακολούθηση (ELINT-SIGINT) από αεροσκάφη Tu-154R.

Τα πρώτα δύο αεροσκάφη εντάχθηκαν στη Μοίρα άμεσα, ενώ περί το τέλος της ίδιας χρονιάς προστέθηκαν και τα υπόλοιπα δύο στη δύναμη της. Το αεροσκάφος Τu-154R προήλθε από μετατροπή του επιβατικού Tu-154 M/MD (το οποίο σε άλλη έκδοση εμφανίζεται ως Τu-154-100). Βασικά στοιχεία της μετατροπής είναι φυσικά η εγκατάσταση του ηλεκτρονικού εξοπλισμού αποστολής και η αύξηση της χωρητικότητας σε καύσιμο, προκειμένου να αυξηθεί η αυτονομία.

Η παραγωγή του Tu-154 MD υπήρξε μάλλον περιορισμένη 10 μόνο μονάδες κατασκευάστηκαν και πουλήθηκαν σε χώρες του εξωτερικού. Τα δύο που αγοράστηκαν από την Τσεχία φέρονται να έχουν μεταπωληθεί στην Κίνα.

Ο ηλεκτρονικός εξοπλισμός αποστολής του Τu-154R/MD. αποτελείται από ραντάρ έρευνας (Synthetic aperture radar-SAR) εγκατεστημένο σε ειδικό κοιλιακό κλωβό κάτω από την άτρακτο, άγνωστης προέλευσης και ίσως να είναι ρωσικό.

 
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ  
Κατασκευαστής
Tupolev
Τύπος
Αεροσκάφος διοίκησης και ηλεκτρονικής αναγνώρισης.
Μήκος, m
47,90
Ύψος Α/φους, m
11,40
Εκπέτασμα πτερύγων, m
37,55
Επιφάνεια πτέρυγας, m2
202,00
Βάρος κενό, kg
55.300
Μέγιστο βάρος απογείωσης, kg
100.000
Προωθητικό σύστημα
D-30OKU-154-2
Μέγιστη ώση, kg
3 x 10.500
Ταχύτητα ταξιδιού, km/h
900-950
Εμβέλεια μεταφορας ,  km
5.200
Εμβέλεια, km
3.700
Επιχειρησιακή οροφή, m
10.900
Πλήρωμα
5 + 25, άτομα 
     
Download Airplane Comparisons and other useful materials
 
Αρχική Σελίδα