Virtual Aviation Reference
REDSTAR
Download Airplane Comparisons and other useful materials    
 
Αρχική Σελίδα
Διάφορα
     
ΔΙΑΦΟΡΑ

Q-5M (A-5M) Fantan

Αεροσκάφος κρούσης
 

Q-5M. Πρώτη πτήση: 1988

 


Αποτελεί την εξέλιξη του Q-5K, έπειτα από συμφωνία με την ιταλική Alenia, η οποία θα παρέχει την τεχνική υποστήριξη προκειμένου να βελτιωθούν τα ηλεκτρονικά συστήματα (HUD, INS. επεξεργαστής δεδομένων, τοποθέτηση καινούργιου ραντάρ κ.ά.).

 
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ  
Κατασκευαστής
Nanchang
Τύπος
Αεροσκάφος κρούσης
Μήκος, m
16,73
Ύψος Α/φους, m
4,19
Εκπέτασμα πτερύγων, m
9,68
Επιφάνεια πτέρυγας, m2
27,95
Κανονικό βάρος απογείωσης, kg
9.468
Βάρος κενό, kg
6.375
Μέγιστο βάρος απογείωσης, kg
11.830
Εσωτερικά μεταφερόμενα καύσιμα, kg
2.825
Βάρος μεταφερόμενων καυσίμων με
εξωτερικές δεξαμενές, lt
1.178 (2 x 760 ή 400 lt)
Προωθητικό σύστημα
Liming (LM) Wopen-6A III
Μέγιστη ώση, με μετάκαυση, kN
1 x 39,70
Μέγ. ταχύτητα, km/h
1.190
Εμβέλεια, km
2.000
Επιχειρησιακή ακτίνα δράσης, km
400
Επιχειρησιακή οροφή, m
15.850
Πλήρωμα
1, άτομo  
Οπλισμός
Δυο  πυροβόλο Type 23-2K των 23 mm, με 100 βλήματα ανά πυροβόλο.  Βάρος οπλικού φορτίου-3.000 kg. Φορείς μεταφοράς οπλισμού 10. Δυνατότητα μεταφοράς μέχρι 6 βλημάτα αέρος-αέρος PL-2, PL-2Β, PL-7  και AIM-9 Sidewinder ή R550 Magic. Βόμβες των Type 250-2 η 250-3, Mk 82 , Snakeye, Durandal, BL755. 4 ατρακτίδια ρουκετών (8 x 57 mm, 4 x 130 mm, 7 x 90).
     
Download Airplane Comparisons and other useful materials
 
Αρχική Σελίδα