Virtual Aviation Reference
REDSTAR
Download Airplane Comparisons and other useful materials    
 
Αρχική Σελίδα
Διάφορα
     
ΔΙΑΦΟΡΑ

FC-1   Super-7

Μαχητικό Αεροσκάφος πολλαπλών ρόλων
 

FC-1 Super-7. Πρώτη πτήση: 2003

 


Η συνεργασία της CAIC (Chengdu Aircraft Industry Company) με την Grumman πριν από 15 περίπου χρόνια με στόχο την ανάπτυξη ενός νέου μονοκινητήριου ελαφρού μαχητικού αεροσκάφους τερματίστηκε με την επιβολή ενός αμερικανικού εμπάργκο στη δεκαετία του '90.

Το πρόγραμμα επανακινήθηκε αρχικά με την CAIC και την CATIC (China National Aero-Technology Import and Export Corporation). Με την εμπλοκή της MiG MAPO και. εν μέρει, της συμμετοχής του Πακιστάν (Pakistan's Aviation Integrated Company) το πρόγραμμα τελικά απέδωσε καρπούς και το πρώτο FC-1 πέταξε στις 24 Αυγούστου 2003.

Η εξαγωγική έκδοση του FC-1 εξοπλίζεται με ραντάρ Zhuk (ρωσικής προέλευσης) ή της ισραηλινής Elta-2032, ή το ιταλικό Grifo S7. Οι επιδόσεις του FC-1 προβλέπεται να είναι παρόμοιες του F-16. Ο οπλισμός του FC-Ί περιλαμβάνει ένα δίκαννο πυροβόλο Type 23-3 (GSh-23L).

Η πακιστανική έκδοση JF-17 Thunder, πιθανώς εξοπλίζεται με δυτικά συστήματα.

 
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ  
Κατασκευαστής
Chengdu
Τύπος
Μαχητικό Αεροσκάφος πολλαπλών ρόλων
Μήκος, m
13,95
Ύψος Α/φους, m
5,10
Εκπέτασμα πτερύγων, m
9,00
Επιφάνεια πτέρυγας, m2
35,30
Κανονικό βάρος απογείωσης, kg
9.100
Μέγιστο βάρος απογείωσης, kg
12.700
Προωθητικό σύστημα
Klimov RD-93
Μέγιστη ώση, με μετάκαυση, kN
1 x 81,4
Μέγ. ταχύτητα, km/h
1.700
Ακτίνα δράσης, km
1.352
Εμβέλεια μεταφοράς, km
3.000
Επιχειρησιακή οροφή, m
16.500
Πλήρωμα
1, άτομo  
Οπλισμός
Ένα πυροβόλο Type 23-3 (GSh-23L)  των 23 mm, με 200 βλήματα. Βάρος οπλικού φορτίου-3.800 kg. Φορείς μεταφοράς οπλισμού 7. Δυνατότητα μεταφοράς μέχρι 6 βλημάτων αέρος-αέρος PL-9/10/11 ή SD-10, Magic-2, AIM-7E, Aspide. Αεροπορικές βόμβες, cluster bomb, μη κατευθυνόμενες ρουκέτες.
     
Download Airplane Comparisons and other useful materials
 
Αρχική Σελίδα