Virtual Aviation Reference
REDSTAR
Download Airplane Comparisons and other useful materials    
 
Αρχική Σελίδα
KPS-Project
     
K.P.S. - Project (Konstantinos Panitsidis)


K.P.S.-2903

Πτερυγόπλοιο σε ρόλο αμφίβιων επιχειρήσεων

   

K.P.S.-2903 Πτερυγόπλοιο σε ρόλο αμφίβιων επιχειρήσεων © Κων/νος Πανιτσίδης

Καλλιτεχνική απεικόνιση K.P.S.-2903 © Κων/νος Πανιτσίδης

Συνοπτική μελέτη πτερυγόπλοιου για το περιβάλλον του Αιγαίου.

Το βασικό μοντέλο της μελέτης αφορά ένα πτερυγόπλοιο σε ρόλο αμφίβιων επιχειρήσεων, για γρήγορη θαλάσσια μεταφορά προσωπικού και υλικών.

Η βασική σχεδίαση αφορά σε ένα τετρακινητήριο χαμηλοπτερυγο σκάφος, με ουραίο πτέρωμα σχήματος «Τ» και άτρακτο τύπου αεράκατου ειδικά σχεδιασμένο για να απορροφά τους κραδασμούς. Το πτερυγόπλοιο θα έχει τη δυνατότητα να βγαίνει στην όχθη με μια κλίση της τάξης των 5-15° για γρήγορη εκφόρτωση ή φόρτωση προσωπικού και οχημάτων. Η δομή του συμβατικής κατασκευής αποτελείται από δομικό σκελετό που σχηματίζεται από εγκάρσιους νομείς, περιέχει δε το πιλοτήριο, θέσεις για το πλήρωμα, όπως και χώρους ηλεκτρονικού εξοπλισμού. Επιπλέον διαθέτει ειδικά ενισχυμένο δάπεδο, ώστε να είναι δυνατή η μεταφορά φορτίου. Η εκφόρτωση και η φόρτωση θα πραγματοποιείται και από τα δύο μέρη της αερακάτου (μπροστά και πίσω. όπως στα μεγάλα μεταγωγικά αεροπλάνα).

Οι εσωτερικές διαστάσεις της καμπίνας είναι: μήκος16,20 μέτρα, πλάτος 7,50 μέτρα και ύψος 3,55 μέτρα. Μπορεί να μεταφέρει μέχρι 4 ΤΟΜΑ, με μέγιστο βάρος οχήματος 18.7 τόνων με πλήρη υποστήριξη. Το ωφέλιμο μεταφερόμενο φορτίο είναι 76 τόνοι. Η φόρτωση και η εκφόρτωση πραγματοποιούνται ακριβώς όπως και στα μεταγωγικά αεροπλάνα, το μπροστινό τμήμα ανασηκώνεται για γρήγορη εκφόρτωση, ενώ πίσω υπάρχει μια ειδική ράμπα. Το προωθητικό σύστημα αποτελείται από τέσσερις στροβιλοκινητήρες διπλής ροής, μέγιστης ώσης 4 x 10.000 kgr και είναι τοποθετημένοι ακριβώς μπροστά από το πιλοτήριο. Το πτερυγόπλοιο είναι εφοδιασμένο με ένα πανίσχυρο ραντάρ, για αυτόματη πτήση. Μπροστά βρίσκεται ραντάρ προειδοποίησης σύγκρουσης.

Ο αμυντικός οπλισμός αποτελείται από ένα δίδυμο εξάκαννο πυροβόλο πάνω στην άτρακτο πίσω ακριβώς από το κόκπιτ.
Η μικρή αυτή η αναφορά δεν μπορεί φυσικά να καλύψει όλες τις δυνατότητες των σκαφών αυτών.
Ίσως στο άμεσο μέλλον θα έπρεπε να διερευνηθεί από τις ελληνικές Ένοπλες Δυνάμεις, η πιθανότητα απόκτησης μιας τέτοιας δυνατότητας για το επιχειρησιακό περιβάλλον του Αιγαίου.

 
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ  
 
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ
Πανιτσίδης Κ. (K.P.S.-Project)
ΧΩΡΑ Ελλάδα
ΤΥΠΟΣ
Πτερυγόπλοιο σε ρόλο αμφίβιων επιχειρήσεων
ΠΛΗΡΩΜΑ
2+2, άτομα
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
4 στροβιλοκινητήρες
Μέγιστη ώση, kg
4 x 10.000
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ
Μήκος, m
33,50
Ύψος, m
6,50-7,50
Εκπέτασμα πτέρυγας, m
20,20
ΒΑΡΗ
Μέγιστο βάρος απονήωσης, kg
160.000-180.000
Ωφέλιμο φορτίο, kg
76.000
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
Μέγιστη ταχύτητα, km/h
450-500
Επιχειρησιακή οροφή, m
5 μέχρι 300
Εμβέλεια, km
2.500
ΟΠΛΙΣΜΟΣ
Ενα δίδυμο εξάκαννο πυροβόλο πάνω στην άτρακτο πίσω ακριβώς από το κόκπιτ.
     
Download Airplane Comparisons and other useful materials
 
Αρχική Σελίδα