Virtual Aviation Reference
REDSTAR
Download Airplane Comparisons and other useful materials    
 
Αρχική Σελίδα
Ελικόπτερα
     
Ελικόπτερα Πολλαπλών ρόλων, Ε/Π Ανθυποβρυχιακού πολεμου, Επιθετικα Ε/Π


Mi-38

Ε/Π Πολλαπλών ρόλων

   

Mi-38. Πρώτη πτήση: 2003. Φωτογραφία: Κων/νος Πανιτσίδης

Φωτογραφίες από την προσωπική συλλογή του Κωνσταντίνου Πανιτσίδη

Το Mi-38 αναπτύχθηκε κατόπιν απαιτήσεων της πολιτικής αεροπορίας για την αντικατάσταση των Ε/Π Mi-8 και Mi-17. Σε σύγκριση με το Mi-17 το Mi-38 έχει μεγαλύτερη καμπίνα φορτίου και εργονομικό κοκπιτ, για τους δυο πιλότους. Το ελικόπτερο αυτό αναπτύχθηκε με την Eurocopter. Στην αρχική φάση το ελικόπτερο θα εξοπλιζόταν με κινητήρες της Pratt&Whitney Canada PW-127T/S.  Διαθέτει ράμπα φορτοεκφόρτωση με ικανότητα να μεταφέρει 7.000 κιλά φορτίου ή 30 επιβάτες. Το πιλοτήριο είναι εξοπλισμένο με έγχρωμες οθόνες  πολλαπλών λειτουργιών, ενώ το σύστημα ελέγχου πτήσεως θα είναι τύπου fly-by-wire.

Το ελικόπτερο φέρει συμβατικό εξάφυλλο στροφείο με ουραίο στροφείο  από δυο ανεξάρτητα ζεύγη (τεσσάρων πτερύγων). Οι πτέρυγες έχουν σχήμα παραλληλεπίπεδο.
Φέρει διπλό σύστημα παροχής ηλεκτρικού ρεύματος, ενώ το υδραυλικό σύστημα αποτελείται από τριπλό αυτόνομο σύστημα. Τα καύσιμα του μοιράζονται σε έξι δεξαμενές καύσιμου συνολικής χωρητικότητας 3.796 λίτρα. Για να αυξήσουν την εμβέλεια μεταφοράς (μέχρι 1.550 km) τοποθετούν  επιπλέον μια δεξαμενή στην καμπίνα. Πρωτοπέταξε στις 22 Δεκεμβρίου του 2003.

 
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ  
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ
Mil
ΤΥΠΟΣ
Ε/Π Πολλαπλών ρόλων
ΠΛΗΡΩΜΑ
2, άτομα
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
Δυο Pratt &Whitney, PW-127T/S
Μέγιστη ισχύς, h.p.
2 x 2.500
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ
Μήκος, m
25,22
Διάμετρος κύριου στροφείου, m
21,10
Διάμετρος ουραίου στροφείου, m
3,84
Εκπέτασμα πτέρυγας, m
-
Ύψος Ε/Π, m
5,56
ΒΑΡΗ
Βάρος κενό, kg
8.300
Κανονικό βάρος απογείωσης, kg
14.200
Μέγιστο βάρος απογείωσης, kg
15.600
Εσωτερικά μεταφερόμενα καύσιμα, ltr
3.796
Βάρος μεταφερόμενων καύσιμων με εξωτερικές δεξαμενές, ltr
-
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
Μέγιστη ταχύτητα (H=500 m), km/h
320
Ταχύτητα ταξιδιού (H=500 m), km/h
285
Eμβέλεια μεταφοράς, km 1.550
Εμβέλεια , km
885
Ακτίνα δράσης , km
325
Δυναμική οροφή (βάρος απογείωσης 14.200 kg), m
6.000
Στατική οροφή (βάρος απογείωσης 14.200 kg), m
3.100
Μέγιστο ωφέλιμο φορτίο, kg
μεχρι 6.000 kg ή 30 επιβάτες ή με εξωτερική ανάρτηση 7.000 kg
ΟΠΛΙΣΜΟΣ

-

 
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ  

Mi-38 © Κων/νος ΠανιτσίδηςMi-38 © Κων/νος ΠανιτσίδηςMi-38 © Κων/νος ΠανιτσίδηςMi-38 © Κων/νος ΠανιτσίδηςMi-38 © Κων/νος ΠανιτσίδηςMi-38 © Κων/νος Πανιτσίδης

Mi-38 © Κων/νος ΠανιτσίδηςMi-38 © Κων/νος ΠανιτσίδηςMi-38 © Κων/νος ΠανιτσίδηςMi-38 © Κων/νος ΠανιτσίδηςMi-38 © Κων/νος ΠανιτσίδηςMi-38 © Κων/νος Πανιτσίδης

Mi-38 © Κων/νος ΠανιτσίδηςMi-38 © Κων/νος ΠανιτσίδηςΜι-38. Φωτογραφία: Κων/νος Πανιτσίδης

 
Download Airplane Comparisons and other useful materials
 
Αρχική Σελίδα