Virtual Aviation Reference
REDSTAR
Download Airplane Comparisons and other useful materials    
 
Αρχική Σελίδα
Ελικόπτερα
     
Ελικόπτερα Πολλαπλών ρόλων, Ε/Π Ανθυποβρυχιακού πολεμου, Επιθετικα Ε/Π


Mi-14 PS Haze

Ερευνάς και διάσωσης

   

Mi-14 PS. Πρώτη πτήση: 1974. © Κων/νος Πανιτσίδης

Φωτογραφία από την προσωπική συλλογή του Κωνσταντίνου Πανιτσίδη

Mi-14 PS-Ερευνάς και διάσωσης Ε/Π (με βάση το Mi-14). Η σχεδίαση του άρχισε το 1970 ενώ παράλληλα άρχισαν και οι εργασίες για γραμμές παραγωγής, κάτι που μείωσε σημαντικά των χρόνο ανάπτυξης και το πρώτο πρωτότυπο απογειώθηκε το 1974. Η μεταφορική ικανότητα της συγκεκριμένης έκδοσης ανέρχεται σε 19 άτομα.

Στο εσωτερικό της καμπίνας μπορεί να μεταφέρει μέχρι 20 πλωτά. Το Mi-14PS είναι εξοπλισμένο με βαρούλκο SLG-300 με ανυψωτική ικανότητα 300 κιλών. Παρέχει ταυτόχρονα την δυνατότητα ανύψωσης μέχρι δύο ατόμων ή φορτίων. Το Mi-14PS εντάχθηκαν στις ένοπλες δυνάμεις το 1979. Το 1987 αναπτύχθηκαν δυο εκδόσεις (με βάση το Mi-14PS) - για στρατιωτική χρήση σε ρόλο μεταφοράς προσωπικού μεταξύ των οποίων περιλαμβάνεται και εκπαίδευση πληρωμάτων; - Ε/Π για ειδικές αποστολές όπως η διατήρηση της τάξης και είναι εξοπλισμένο με TV.

 

Mi-14 PS “08 Κοκινο

Mi-14 PS “08 Κοκινο”, του ΤΟΦ (Στόλος του Ειρηνικού), περιοχή Primor'ye © Konstantinos Panitsidis

Mi-14 PS “08 Κοκινο”, του ΤΟΦ (Στόλος του Ειρηνικού), περιοχή Primor'ye © Konstantinos Panitsidis (Κάντε κλίκ στην εικόνα)


Mi-14 PS “01 Μαύρο περίγραμμα

Mi-14 PS “01 Μαύρο περίγραμμα ”, ανήκει στην Κρατική υπηρεσία πολιτικής αεροπορίας SAR (YeGAPSS). Αεροδρομιο Aral'sk, Kazahstan, στα τέλη της δεκαετίας του 1980 
© Konstantinos Panitsidis

Mi-14 PS “01 Μαύρο περίγραμμα ”, ανήκει στην Κρατική υπηρεσία πολιτικής αεροπορίας SAR (YeGAPSS). Αεροδρομιο Aral'sk, Kazahstan, στα τέλη της δεκαετίας του 1980
© Konstantinos Panitsidis
(Κάντε κλίκ στην εικόνα)

Mi-14PS “32 Μπλε

Mi-14PS “32 Μπλε”, Ρωσική Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας - SAR (FASPS). Με επιπλέον “παραθυρα ” καμπίνας 
© Konstantinos Panitsidis

Mi-14PS “32 Μπλε”, Ρωσική Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας - SAR (FASPS). Με επιπλέον “παραθυρα ” καμπίνας
© Konstantinos Panitsidis
(Κάντε κλίκ στην εικόνα)


Η έκδοση SAR ( με βάση του Ε/Π Mi-14PL και Mi-14BT). Η παραγωγή του συνεχίστηκε από την Πολωνία και Ανατολική Γερμανία.

Mi-14PS "A-5137"
Mi-14PS “A-5137”, 1999 © Konstantinos Panitsidis
Mi-14PS “A-5137”, 1999 © Konstantinos Panitsidis
(Κάντε κλίκ στην εικόνα)

Mi-14PS “34 Κίτρινο”

Mi-14PS “34 Κίτρινο”, του Στολου της Μαύρης Θάλασσας, ?20, του 2000 © Konstantinos Panitsidis

Mi-14PS “34 Κίτρινο”, του Στολου της Μαύρης Θάλασσας, ?20, του 2000
© Konstantinos Panitsidis
(Κάντε κλίκ στην εικόνα)


Mi-14PS “51 Κίτρινο

Mi-14PS του Ουκρανικού Ναυτικού “51 Κίτρινο”, το ελικόπτερο έφερε εδική βαφή για συμμετοχή του στην Ναυτική παρέλαση το 2001 
© Konstantinos Panitsidis

Mi-14PS του Ουκρανικού Ναυτικού “51 Κίτρινο”, το ελικόπτερο έφερε εδική βαφή για συμμετοχή του στην Ναυτική παρέλαση το 2001
© Konstantinos Panitsidis
(Κάντε κλίκ στην εικόνα)

 
ΣΧΕΔΙΟ ΤΡΙΩΝ ΟΨΕΩΝ  
Mi-14 PS Haze Ερευνάς και διάσωσης (SAR) © Konstantinos Panitsidis
 
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ  
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ
OKB Miliya
ΤΥΠΟΣ
Ερευνάς και διάσωσης
ΠΛΗΡΩΜΑ
4, άτομα
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
Klimov TV3-117Μ
Μέγιστη ισχύς, (h.p)
2 x 1.950
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ
Μήκος, m
18,38
Διάμετρος κύριου στροφείου, m
21,29
Διάμετρος ουραίου στροφείου, m
3,91
Ύψος Ε/Π, m
6,93
ΒΑΡΗ
Βάρος κενό, kg
8.821
Κανονικό βάρος απογείωσης, kg
13.400
Μέγιστο βάρος απογείωσης, kg
14.000
Εσωτερικά μεταφερόμενα καύσιμα, kg
3.795
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
Μέγιστη ταχύτητα, km/h
230
Ταχύτητα ταξιδιού, km/h
215
Εμβέλεια , km
1.200
Δυναμική οροφή, m
4.000
Στατική οροφή, m
1.600
Μέγιστο ωφέλιμο φορτίο
 3.000 kg ή 19 άτομα
- με εξωτερικό γάντζο
-
ΟΠΛΙΣΜΟΣ
-
     
Download Airplane Comparisons and other useful materials
 
Αρχική Σελίδα