Virtual Aviation Reference
REDSTAR
Download Airplane Comparisons and other useful materials    
 
.
     
Υπηρεσα Εναριων Μσων / Λιμενικο Σματος (Υ.Ε.Α / Λ.Σ)


Cessna 172 RG

Μονοκινητριο ελαφρ πολλαπλν ρλων

   

Cessna 172 RG © Konstantinos Panitsidis

Καλλιτεχνικ απεικνιση Cessna 172 RG © Konstantinos Panitsidis

Στα τλη της δεκαετας του 1960 η εταιρεα Cessna ρχισε την εξλιξη και τον εκσυγχρονισμ των εκδσεων Model 172.

Τα Α/φη ρχισαν να εξοπλζονται με κινητρες της Lycoming O320E, αντ των Ο300. Η πρτη πτση τροποποιημνης κδοσης με κινητρα Lycoming O320E γινε το 1968.

Το 1970 εμφανστηκε το Model 172K (κατασκευστηκαν 2055 Α/φη). Το σκφος φερε μεγαλτερες επιφνειες τζαμιν στα οπσθια πλευρικ τζμια και τροποποιημνα ακροποτεργια πτρυγας.

Το 1972 εμφανστηκε το Model 172L (παραδθηκαν 1535 Α/φη) που διφεραν στην αυξημνη επιφνεια τις αεροτομς ρζας κθετου σταθερο, το ποιο επεκτθηκε ως το κκπιτ με ατσλινο σωληνοειδ σκλος κριου συστματος προσγεωσης και προβολα προσγεωσης, ο οποος μεταφρθηκε απ την αριστερ ημιπτρυγα, προς το καπ του κινητρα. Επιπλον, φερε τροποποιημνο κθετο σταθερ.

Η κδοση Model 172M γινε γργορα δημοφιλς και συνολικ κατασκευστηκαν περπου 6.825 α/φη.

Το 1977 ρχισε η παραγωγ του Model 172N που ταν εξοπλισμνο με κινητρα Lycoming O-320-H2AD των 160 h.p, αλλ το 1981, λγω προβλημτων που δημιουργοσε ο κινητρας των εκδσεων Model 172N, σταδιακ αντικαταστθηκε απ τον Ο-320-D2J.

Το Model R 172K Hawk XP (με βση την κδοση Model 172N) φερε τον κινητρα της Continental IO-360-K των 195 h.p.

Cessna 172 RG © Konstantinos Panitsidis
Το ΛΣ-ΕΛΑΚΤ 1981 παραλαμβνει τα Cessna 172 RG
(Κντε κλκ στην εικνα)

Το 1980, η Cessna παρδωσε την πρτη κδοση του Model 172 RG Cutlass Cutlass RG με ανασυρμενο σστημα προσγεωσης εξοπλισμνο με κινητρα O-320-E20 των 180 h.p. με τρφυλλη λικα. Κατασκευστηκαν 1.191 Α/φη.

Η κδοση Model 172 Q Cutlass, με σταθερ σστημα προσγεωσης εμφανστηκε το 1982 και συνολικ κατασκευστηκαν 391 α/φη.

Η τελευταα τροποποιημνη κδοση Model 172 P, εξοπλισμνη με κινητρα Lycoming O320D εμφανστηκε το 1985.

Cessna 172 RG © Konstantinos Panitsidis
Cessna 172 RG
(Κντε κλκ στην εικνα)

Με βση το Model 172P, εξελχθηκε να ειδικ αεροσκφος υψηλς ταχτητας το Model R 172 Hawk XP εξοπλισμνο με κινητρα IO360.

Υπηρεσα Εναριων Μσων / Λιμενικο Σματος
(Υ.Ε.Α / Λ.Σ)
Λ.Σ. - ΕΛΑΚΤ (Υπηρεσα Εναερων Μσων Λιμενικο Σματος – Ελληνικς Ακτοφυλακς) © Konstantinos Panitsidis

Λ.Σ. - ΕΛΑΚΤ (Υπηρεσα Εναερων Μσων Λιμενικο Σματος – Ελληνικς Ακτοφυλακς)
Θση: Αεροδρμιο Τατοου
τος δρυσης: 1981 ( το 1969 η 359 Μ.Α.Ε.Δ.Υ της Π.Α. αναλαμβνει την επιτρηση θαλσσιων περιοχν και ακτν απ τον αρα για λογαριασμ του Λ.Σ.)
Υπαγωγ: Υπηρεσα Εναερων Μσων ΛΣ-ΕΛΑΚΤ που υπηρετον:
Cessna 172 RG
Αποστολ: Αστυνμευση των ελληνικν και διεθνν χωρικν υδτων, λεγχος και προστασα της θλασσας απ τη ρπανση, ρευνα απ αρος, λεγχος πλοων, συλλογ πληροφοριν ναυτιλας για λογαριασμ Υ.Ε.Ν, μεταφορ προσωπικο – ταχυδρομεου κλπ, πως και επιτρηση δασικν εκτσεων.

 
ΣΧΕΔΙΟ ΤΡΙΩΝ ΟΨΕΩΝ  
Cessna 172 RG © Konstantinos Panitsidis
 
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ  
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ
Cessna
ΧΩΡΑ
ΗΠΑ
ΤΥΠΟΣ
Μονοκινητριο ελαφρ πολλαπλν ρλων
ΠΛΗΡΩΜΑ
1,  τομo
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
νας εμβολοφρος O-320-Ε20
Μγιστη ισχς. h.p.
1 x 180
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ
Μκος, m
8,21
ψος A/φους, m
2,68
Εκπτασμα πτρυγας, m
10,92
Επιφνεια πτρυγας, m2
16,2
ΒΑΡΗ
- βρος κεν, kg
649
- κανονικ βρος απογεωσης, kg
-
- μγ. βρος απογεωσης, kg
1.043
- εσωτερικ μεταφερμενα κασιμα, ltr.
-
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
Μγ. ταχτητα, km/h
232
Ταχτητα ταξιδιο, km/h
-
Οικονομικ ταχτητα, km/h
-
Εμβλεια, km
1.065
Ακτνα δρσης, km
-
Βαθμς ανδου, m/min
235
Επιχειρησιακ οροφ, m
4.328
Ωφλιμο φορτο
Δυναττητα μεταφορς 3 επιβτες
     
Download Airplane Comparisons and other useful materials