Virtual Aviation Reference
REDSTAR
Download Airplane Comparisons and other useful materials    
 
Αρχική Σελίδα
Ελληνική Αερ.
     
Ελληνική Πολεμική Αεροπορία, Σύστημα Έγκαιρης Προειδοποίησης και Ελέγχου , Αεροσκάφη , Βλήματα αέρος-εδάφους, Υπηρεσία Εναέριων Μέσων της Ελληνικής Αστυνομίας (ΥΕΜΕΑ)

NH-300 CB
E/Π Εκπαιδευτικό / Παρατηρήσεως
   

NH-300 CB. Πρώτη πτήση: 1993

Φωτογραφία από την προσωπική συλλογή του Κ. Πανιτσίδη & Μ. Ανδρέου


Schweizer Model 300 CB-ελαφρύ ελικόπτερο, το όποιο εξελίχθηκε από την αμερικανική εταιρεία Schweizer  Aircraft Corporation (αρχικά από την Aircraft Division of the Hughes Tool Company της Hughes Helicopters) που εξελίχθηκε με βάση το Schweizer Model 300.

Πέταξε για πρώτη φορά στις 28 Μαΐου 1993. Η έκδοση αυτή φέρει βελτιώσεις: εγκαταστάθηκε καινούργιο σύστημα φίλτρου καυσίμου-λαδιού και απλοποιημένη εξάτμιση. Το Ε/Π παράγεται παράλληλα με την  έκδοση του «300Β». Το πρώτο Ε/Π της έκδοσης «CB» αποκτήθηκε από την  Helicopter Adventures in Concord (Καλιφόρνια) και παρουσιάσθηκε τον Ιανουαρίου του 2000 σε στατική έκθεση στην Heli Expo στο Las Vegas.

Το 1985 ο ΕΣ παραλαμβάνει ουσιαστικά το πρώτο  NH-300 C ως αντικαταστάτη του εκπαιδευτικού ΟΗ-13, τα όποια αποσύρθηκαν σταδιακά. Το Ε/Π χρησιμοποιείται κυρίως ως μέσον αρχικής εκπαίδευσης των χειριστών της Αεροπορίας Στρατού.

Έκτος από τον ΕΣ χρησιμοποιείται και από την ιδιωτική εταιρεία Aeroservices ως εκπαιδευτικό Ε/Π. 

 
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ  
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ
Schweizer
ΤΥΠΟΣ
E/Π Εκπαιδευτικό/Παρατηρήσεως
ΠΛΗΡΩΜΑ
1 (+1), άτομα
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
Textron Lycoming
Μέγιστη ισχύς, kW
1 x 174
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ
Μήκος , m
6,76
Μήκος ατράκτου, m
-
Διάμετρος κύριου στροφείου, m
8,18
Διάμετρος ουραίου στροφείου, m
1,30
Ύψος Ε/Π, m
2,65
ΒΑΡΗ
Βάρος κενό, kg
493
Κανονικό βάρος απογείωσης, kg
-
Μέγιστο βάρος απογείωσης, kg
794
Εσωτερικά μεταφερόμενα καύσιμα, kg
300
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
Μέγιστη ταχύτητα, km/h
174
Ταχύτητα ταξιδιού, km/h
148
Εμβέλεια , km
-
Αυτονομία, hour. min
3,30
-με επιπλέον δεξαμενές καυσίμου 6,20
Βαθμός ανόδου, m/min
381
Δυναμική οροφή, m
3.110
Στατική οροφή, m
2.133
Μέγιστο ωφέλιμο φορτίο, kg
Ένας επιβάτης ή εκπαιδευόμενος
 
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ  

AEROSERVICES SA. Schweizer Model 300 CB 03-12-2007AEROSERVICES SA. Schweizer Model 300 CB 03-12-2007AEROSERVICES SA. Schweizer Model 300 CB 03-12-2007AEROSERVICES SA. Schweizer Model 300 CB 03-12-2007AEROSERVICES SA. Schweizer Model 300 CB 03-12-2007AEROSERVICES SA. Schweizer Model 300 CB 03-12-2007

AEROSERVICES SA. Schweizer Model 300 CB 03-12-2007AEROSERVICES SA. Schweizer Model 300 CB 03-12-2007AEROSERVICES SA. Schweizer Model 300 CB 03-12-2007AEROSERVICES SA. Schweizer Model 300 CB 03-12-2007AEROSERVICES SA. Schweizer Model 300 CB 03-12-2007AEROSERVICES SA. Schweizer Model 300 CB 03-12-2007

AEROSERVICES SA. Schweizer Model 300 CB 03-12-2007AEROSERVICES SA. Schweizer Model 300 CB 03-12-2007AEROSERVICES SA. Schweizer Model 300 CB 03-12-2007AEROSERVICES SA. Schweizer Model 300 CB 03-12-2007AEROSERVICES SA. Schweizer Model 300 CB 03-12-2007AEROSERVICES SA. Schweizer Model 300 CB 03-12-2007

AEROSERVICES SA. Schweizer Model 300 CB 03-12-2007AEROSERVICES SA. Schweizer Model 300 CB 03-12-2007AEROSERVICES SA. Schweizer Model 300 CB 03-12-2007AEROSERVICES SA. Schweizer Model 300 CB 03-12-2007AEROSERVICES SA. Schweizer Model 300 CB 03-12-2007AEROSERVICES SA. Schweizer Model 300 CB 03-12-2007

AEROSERVICES SA. Schweizer Model 300 CB 03-12-2007AEROSERVICES SA. Schweizer Model 300 CB 03-12-2007AEROSERVICES SA. Schweizer Model 300 CB 03-12-2007AEROSERVICES SA. Schweizer Model 300 CB 03-12-2007AEROSERVICES SA. Schweizer Model 300 CB 03-12-2007AEROSERVICES SA. Schweizer Model 300 CB 03-12-2007

AEROSERVICES SA. Schweizer Model 300 CB 03-12-2007

VIDEO  

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

NH-300 – Aeroservices, 3 Δεκεμβρίου 2007.
Video: Redstar
 
Download Airplane Comparisons and other useful materials
 
Αρχική Σελίδα