Virtual Aviation Reference
REDSTAR
Download Airplane Comparisons and other useful materials    
 
Αρχική Σελίδα
Ελληνική Αερ.
     
Ελληνική Πολεμική Αεροπορία, Σύστημα Έγκαιρης Προειδοποίησης και Ελέγχου , Αεροσκάφη , Βλήματα αέρος-εδάφους, Υπηρεσία Εναέριων Μέσων της Ελληνικής Αστυνομίας (ΥΕΜΕΑ)


EC-135-P2+

Ε/Π πολλαπλού ρόλου
(VIP)

   

EC-135. Πρώτη πτήση: 1994 © Konstantinos Panitsidis

Φωτογραφίες από την προσωπική συλλογή του Κ. Πανιτσίδη & Μ. Ανδρέου

Η ανάπτυξη του EC-135 αρχίζει στις αρχές του 90 (από την Eurocopter) για την αντικατάσταση των Bo.105. Αν και βασίστηκε στα μηχανικά /δομικά μέρη του Bo.108 πολλά από αυτά ενισχύθηκαν για να μπορεί χρησιμοποιήσει δυο κινητήρες (Turbomeca Arrius 2B και Pratt&Whitney Cnada PW 206B αντίστοιχα) και εξοπλίστηκε με ουραίο στροφείο τύπου Fenestron.

Τα δυο πρωτότυπα του EC-135-01 και 02 πέταξαν στις 15 Φεβρουάριου και 16 Απριλίου 1994. Οι πρώτες παραδόσεις του EC-135 άρχισαν το 1996.

 
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ  
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ
Eurocopter
ΤΥΠΟΣ
Ε/Π πολλαπλού ρόλου (VIP)
ΠΛΗΡΩΜΑ
1-2, άτομα
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
2 x Pratt&Whitney Cnada PW 206B
Μέγιστη ισχύς, kW
2 x
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ
Μήκος, m
10,16
Διάμετρος κύριου στροφείου, m
10,16
Διάμετρος ουραίου στροφείου, m
-
Ύψος Ε/Π, m
3,23
Διαστάσεις καμπίνας:  
- μήκος, m 4,1
- ύψος, m 1,49
- πλάτος, m 1,26
- όγκος, m3 5
ΒΑΡΗ
Βάρος κενό, kg
1.300
Κανονικό βάρος απογείωσης, kg
-
Μέγιστο βάρος απογείωσης, kg
2.700
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
Μέγιστη ταχύτητα, km/h
287
Ταχύτητα ταξιδιού, km/h
270
Εμβέλεια, km
750
Δυναμική οροφή, m
6.100
Στατική οροφή, m
4.750
Βαθμός ανόδου, m/min
582
Ωφέλιμο φορτίο, kg
5 επιβάτες
 
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ  

EADS EC-135-P2+  Ε/Π πολλαπλού ρόλου (VIP) © Konstantinos PanitsidisEADS. EC-135-P2+EADS. EC-135-P2+EADS. EC-135-P2+EADS. EC-135-P2+EADS. EC-135-P2+

EADS. EC-135-P2+EADS. EC-135-P2+EADS. EC-135-P2+EADS. EC-135-P2+EADS. EC-135-P2+EADS. EC-135-P2+

EADS. EC-135-P2+EADS. EC-135-P2+EADS. EC-135-P2+EADS. EC-135-P2+EADS. EC-135-P2+EADS. EC-135-P2+

EADS. EC-135-P2+EADS. EC-135-P2+EADS. EC-135-P2+EADS. EC-135-P2+EADS. EC-135-P2+EADS. EC-135-P2+

EADS. EC-135-P2+EADS. EC-135-P2+EADS. EC-135-P2+EADS. EC-135-P2+EADS. EC-135-P2+EADS. EC-135-P2+

EADS. EC-135-P2+EADS. EC-135-P2+EADS. EC-135-P2+EADS. EC-135-P2+EADS. EC-135-P2+EADS. EC-135-P2+

EADS. EC-135-P2+EADS. EC-135-P2+EADS. EC-135-P2+EADS. EC-135-P2+EADS. EC-135-P2+EADS. EC-135-P2+

EADS. EC-135-P2+EADS. EC-135-P2+EADS. EC-135-P2+EADS. EC-135-P2+EADS. EC-135-P2+EADS. EC-135-P2+

EADS. EC-135-P2+EADS. EC-135-P2+EADS. EC-135-P2+EADS. EC-135-P2+EADS. EC-135-P2+EADS. EC-135-P2+

EADS. EC-135-P2+EADS. EC-135-P2+EADS. EC-135-P2+EADS. EC-135-P2+EADS. EC-135-P2+EADS. EC-135-P2+

EADS. EC-135-P2+EADS. EC-135-P2+EADS. EC-135-P2+EADS. EC-135-P2+EADS. EC-135-P2+EADS. EC-135-P2+

EADS. EC-135-P2+EADS. EC-135-P2+EADS. EC-135-P2+EADS. EC-135-P2+EADS. EC-135-P2+EADS. EC-135-P2+

EADS. EC-135-P2+EADS. EC-135-P2+EADS. EC-135-P2+EADS. EC-135-P2+EADS. EC-135-P2+EADS. EC-135-P2+

EADS. EC-135-P2+EADS. EC-135-P2+EADS. EC-135-P2+EADS. EC-135-P2+EADS. EC-135-P2+EADS. EC-135-P2+

     
Download Airplane Comparisons and other useful materials
 
Αρχική Σελίδα