Virtual Aviation Reference
REDSTAR
Download Airplane Comparisons and other useful materials    
 
Αρχική Σελίδα
Ελληνική Αερ.
     
Ελληνική Πολεμική Αεροπορία, Σύστημα Έγκαιρης Προειδοποίησης και Ελέγχου , Αεροσκάφη , Βλήματα αέρος-εδάφους, Υπηρεσία Εναέριων Μέσων της Ελληνικής Αστυνομίας (ΥΕΜΕΑ)


Agusta-Bell 47G-3B-2

   

Bell Model 47. Πρώτη πτήση: 1966 © Μάρκος Ανδρεου

Φωτογραφίες από την προσωπική συλλογή του Μάρκου Ανδρέου


Το Ε/Π χρησιμοποιείται από την 359 MAEΔΥ για αεροψεκασμούς.

ΜΟΙΡΟΣΗΜΑ
   
359 Μοίρα - ΜΑΕΔΥ
 
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ  
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ
Agusta-Bell
ΤΥΠΟΣ
Ε/Π πολλαπλού ρόλου
ΠΛΗΡΩΜΑ
1, άτομο
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
Lycoming VO-540-B1B3
Μέγιστη ισχύς, kW
1 x 227 (209)
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ
Μήκος, m
9,90
Διάμετρος κύριου στροφείου, m
11,32
Διάμετρος ουραίου στροφείου, m
1,78
Ύψος Ε/Π, m
2,72
ΒΑΡΗ
Βάρος κενό, kg
827
Μέγιστο βάρος απογείωσης, kg
1.338
Εσωτερικά μεταφερόμενα καύσιμα, lt
216
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
Μέγιστη ταχύτητα, km/h
169
Ταχύτητα ταξιδιού, km/h
143
Εμβέλεια, km
416
Βαθμός ανόδου, m/min
244
Δυναμική οροφή, m
3.415
Στατική οροφή, m
2.345
Ωφέλιμο φορτίο, kg
2 επιβάτες
 
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ  

Bell-47G-3B-2. Αεροδρόμιο Δεκέλεια-Τατόι 1999 © Μάρκος ΑνδρεουBell-47G-3B-2. Αεροδρόμιο Δεκέλεια-Τατόι 1999 © Μάρκος ΑνδρεουBell-47G-3B-2. Αεροδρόμιο Δεκέλεια-Τατόι 1999 © Μάρκος ΑνδρεουBell-47G-3B-2. Αεροδρόμιο Δεκέλεια-Τατόι 1999 © Μάρκος ΑνδρεουBell-47G-3B-2. Αεροδρόμιο Δεκέλεια-Τατόι 1999 © Μάρκος ΑνδρεουBell-47G-3B-2. Αεροδρόμιο Δεκέλεια-Τατόι 1999 © Μάρκος Ανδρεου

Bell-47G-3B-2. Αεροδρόμιο Δεκέλεια-Τατόι 1999 © Μάρκος ΑνδρεουBell-47G-3B-2. Αεροδρόμιο Δεκέλεια-Τατόι 1999 © Μάρκος Ανδρεου

     
Download Airplane Comparisons and other useful materials
 
Αρχική Σελίδα