Virtual Aviation Reference
REDSTAR
Download Airplane Comparisons and other useful materials    
 
.
     
ΕΚΘΕΣΕΙΣ, ΜΟΥΣΕΙΑ, ΠΑΡΕΛΑΣΕΙΣ κ.λ.π


/ ΥΔΡΑ (F 452)

τπου ΜΕΚΟ 200ΗΝ

   
Φ/Γ ΥΔΡΑ (F 452) τπου ΜΕΚΟ 200ΗΝ © Konstantinos Panitsidis
   
Φωτογραφες απ την προσωπικ συλλογ του Κωνσταντνου Πανιτσδη

Ναυπηγθηκε: στο Νασταθμο του Πρτσμουθ (Blohm & Voss GmbH)
νταξη στο οπλοστσιο Ελλδος: 1992

Πλρωμα: 220 τομα. Προωθητικ σστημα: 2 x αεροστρβιλοι General Electric 2 x 30000 h.p LM2500, 2 x Diesel MTU 20V956, 4 x Ηλεκτρομηχανς MTU 8V396. Διαστσεις: Μκος 117,00 m. Πλτος 14,8 m. Μγιστο βθισμα 6,5 m. Βρη: Εκτπισμα; 3.200 ton. Επιδσεις: Μγιστη ταχτητα 32,4 knot. Οπλισμς: Συσκευς Radar : Ερενας Αρος – Επιφανεας : DA 08, Ερενας και Διευθνσεως βολς: MW 08, Διευθνσεως βολς : STIR X2, Ναυτιλας : RACAL & BRIDGMASTER DECCA, Ηλεκτρονικς Αναγνωρσεως (IFF) : MK 12, Κατευθνσεως Ελικοπτρων : VESTA, Ανταλλαγ Τακτικς Εικνας : Link 11 / Link 14, Εντοπισμς Υποβρυχων (SONAR): DE 1160 HM / VDS, Τακτικ Σστημα : STACOS, Ηλεκτρονικο πολμου : APECS IΙ. Οπλισμς και αντμετρα: Σστημα εγγς προστασας: PHALLANX (X2), Πυροβλο: FMC 5 / 54 MK 45, Σστημα Κατευθ. Βλημ. Επιφ.: HARPOON (SSM2 x 4), Σστημα Κατευθ. Βληματα. Αρος: NSS GMVLS Mk 48 Mod2 (16 Cells), Τορπιλοσωλνες: SVTT Mk 32 (2 x 3), Εκτοξευτς Ηλεκτρ. Αντμετρων: SRBOC (4 x 6), Αντμετρα: Ηλεκτρ. Τορπιλν: NIXIE. Η φρεγτα χει ικαντητα να μεταφρει Ε/Π τπουS-70B-6 Aegean Hawk.

 
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ  

Φ/Γ ΥΔΡΑ (F 452) τπου ΜΕΚΟ 200ΗΝ © Konstantinos Panitsidis Φ/Γ ΥΔΡΑ (F 452) τπου ΜΕΚΟ 200ΗΝ © Konstantinos Panitsidis Φ/Γ ΥΔΡΑ (F 452) τπου ΜΕΚΟ 200ΗΝ © Konstantinos Panitsidis Φ/Γ ΥΔΡΑ (F 452) τπου ΜΕΚΟ 200ΗΝ © Konstantinos Panitsidis Φ/Γ ΥΔΡΑ (F 452) τπου ΜΕΚΟ 200ΗΝ © Konstantinos Panitsidis Φ/Γ ΥΔΡΑ (F 452) τπου ΜΕΚΟ 200ΗΝ © Konstantinos Panitsidis

Φ/Γ ΥΔΡΑ (F 452) τπου ΜΕΚΟ 200ΗΝ © Konstantinos Panitsidis Φ/Γ ΥΔΡΑ (F 452) τπου ΜΕΚΟ 200ΗΝ © Konstantinos Panitsidis Φ/Γ ΥΔΡΑ (F 452) τπου ΜΕΚΟ 200ΗΝ © Konstantinos Panitsidis Φ/Γ ΥΔΡΑ (F 452) τπου ΜΕΚΟ 200ΗΝ © Konstantinos Panitsidis Φ/Γ ΥΔΡΑ (F 452) τπου ΜΕΚΟ 200ΗΝ © Konstantinos Panitsidis Φ/Γ ΥΔΡΑ (F 452) τπου ΜΕΚΟ 200ΗΝ © Konstantinos Panitsidis

Φ/Γ ΥΔΡΑ (F 452) τπου ΜΕΚΟ 200ΗΝ © Konstantinos Panitsidis Φ/Γ ΥΔΡΑ (F 452) τπου ΜΕΚΟ 200ΗΝ © Konstantinos Panitsidis Φ/Γ ΥΔΡΑ (F 452) τπου ΜΕΚΟ 200ΗΝ © Konstantinos Panitsidis Φ/Γ ΥΔΡΑ (F 452) τπου ΜΕΚΟ 200ΗΝ © Konstantinos Panitsidis Φ/Γ ΥΔΡΑ (F 452) τπου ΜΕΚΟ 200ΗΝ © Konstantinos Panitsidis Φ/Γ ΥΔΡΑ (F 452) τπου ΜΕΚΟ 200ΗΝ © Konstantinos Panitsidis

Φ/Γ ΥΔΡΑ (F 452) τπου ΜΕΚΟ 200ΗΝ © Konstantinos Panitsidis Φ/Γ ΥΔΡΑ (F 452) τπου ΜΕΚΟ 200ΗΝ © Konstantinos Panitsidis Φ/Γ ΥΔΡΑ (F 452) τπου ΜΕΚΟ 200ΗΝ © Konstantinos Panitsidis Φ/Γ ΥΔΡΑ (F 452) τπου ΜΕΚΟ 200ΗΝ © Konstantinos Panitsidis Φ/Γ ΥΔΡΑ (F 452) τπου ΜΕΚΟ 200ΗΝ © Konstantinos Panitsidis Φ/Γ ΥΔΡΑ (F 452) τπου ΜΕΚΟ 200ΗΝ © Konstantinos Panitsidis

Φ/Γ ΥΔΡΑ (F 452) τπου ΜΕΚΟ 200ΗΝ © Konstantinos Panitsidis Φ/Γ ΥΔΡΑ (F 452) τπου ΜΕΚΟ 200ΗΝ © Konstantinos Panitsidis Φ/Γ ΥΔΡΑ (F 452) τπου ΜΕΚΟ 200ΗΝ © Konstantinos Panitsidis Φ/Γ ΥΔΡΑ (F 452) τπου ΜΕΚΟ 200ΗΝ © Konstantinos Panitsidis Φ/Γ ΥΔΡΑ (F 452) τπου ΜΕΚΟ 200ΗΝ © Konstantinos Panitsidis Φ/Γ ΥΔΡΑ (F 452) τπου ΜΕΚΟ 200ΗΝ © Konstantinos Panitsidis

Φ/Γ ΥΔΡΑ (F 452) τπου ΜΕΚΟ 200ΗΝ © Konstantinos Panitsidis Φ/Γ ΥΔΡΑ (F 452) τπου ΜΕΚΟ 200ΗΝ © Konstantinos Panitsidis Φ/Γ ΥΔΡΑ (F 452) τπου ΜΕΚΟ 200ΗΝ © Konstantinos Panitsidis Φ/Γ ΥΔΡΑ (F 452) τπου ΜΕΚΟ 200ΗΝ © Konstantinos Panitsidis Φ/Γ ΥΔΡΑ (F 452) τπου ΜΕΚΟ 200ΗΝ © Konstantinos Panitsidis Φ/Γ ΥΔΡΑ (F 452) τπου ΜΕΚΟ 200ΗΝ © Konstantinos Panitsidis

Φ/Γ ΥΔΡΑ (F 452) τπου ΜΕΚΟ 200ΗΝ © Konstantinos Panitsidis Φ/Γ ΥΔΡΑ (F 452) τπου ΜΕΚΟ 200ΗΝ © Konstantinos Panitsidis Φ/Γ ΥΔΡΑ (F 452) τπου ΜΕΚΟ 200ΗΝ © Konstantinos Panitsidis Φ/Γ ΥΔΡΑ (F 452) τπου ΜΕΚΟ 200ΗΝ © Konstantinos Panitsidis Φ/Γ ΥΔΡΑ (F 452) τπου ΜΕΚΟ 200ΗΝ © Konstantinos Panitsidis Φ/Γ ΥΔΡΑ (F 452) τπου ΜΕΚΟ 200ΗΝ © Konstantinos Panitsidis

Φ/Γ ΥΔΡΑ (F 452) τπου ΜΕΚΟ 200ΗΝ © Konstantinos Panitsidis Φ/Γ ΥΔΡΑ (F 452) τπου ΜΕΚΟ 200ΗΝ © Konstantinos Panitsidis Φ/Γ ΥΔΡΑ (F 452) τπου ΜΕΚΟ 200ΗΝ © Konstantinos Panitsidis Φ/Γ ΥΔΡΑ (F 452) τπου ΜΕΚΟ 200ΗΝ © Konstantinos Panitsidis Φ/Γ ΥΔΡΑ (F 452) τπου ΜΕΚΟ 200ΗΝ © Konstantinos Panitsidis Φ/Γ ΥΔΡΑ (F 452) τπου ΜΕΚΟ 200ΗΝ © Konstantinos Panitsidis

Φ/Γ ΥΔΡΑ (F 452) τπου ΜΕΚΟ 200ΗΝ © Konstantinos Panitsidis Φ/Γ ΥΔΡΑ (F 452) τπου ΜΕΚΟ 200ΗΝ © Konstantinos Panitsidis Φ/Γ ΥΔΡΑ (F 452) τπου ΜΕΚΟ 200ΗΝ © Konstantinos Panitsidis Φ/Γ ΥΔΡΑ (F 452) τπου ΜΕΚΟ 200ΗΝ © Konstantinos Panitsidis Φ/Γ ΥΔΡΑ (F 452) τπου ΜΕΚΟ 200ΗΝ © Konstantinos Panitsidis Φ/Γ ΥΔΡΑ (F 452) τπου ΜΕΚΟ 200ΗΝ © Konstantinos Panitsidis

Φ/Γ ΥΔΡΑ (F 452) τπου ΜΕΚΟ 200ΗΝ © Konstantinos Panitsidis Φ/Γ ΥΔΡΑ (F 452) τπου ΜΕΚΟ 200ΗΝ © Konstantinos Panitsidis Φ/Γ ΥΔΡΑ (F 452) τπου ΜΕΚΟ 200ΗΝ © Konstantinos Panitsidis Φ/Γ ΥΔΡΑ (F 452) τπου ΜΕΚΟ 200ΗΝ © Konstantinos Panitsidis Φ/Γ ΥΔΡΑ (F 452) τπου ΜΕΚΟ 200ΗΝ © Konstantinos Panitsidis Φ/Γ ΥΔΡΑ (F 452) τπου ΜΕΚΟ 200ΗΝ © Konstantinos Panitsidis

Φ/Γ ΥΔΡΑ (F 452) τπου ΜΕΚΟ 200ΗΝ © Konstantinos Panitsidis

     
VIDEO  

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Εορτ του Αγου Νικολου Προσττη του Ναυτικο 2013
Φ/Γ ΔΡΑ (F 452)
Video: Χρστος Φωτιδης
     
Download Airplane Comparisons and other useful materials