Virtual Aviation Reference
REDSTAR
Download Airplane Comparisons and other useful materials    
 
Αρχική Σελίδα
Πτερυγόπλοια
     
ΠΤΕΡΥΓΟΠΛΟΙΑ


SM-2

Πειραματικό πτερυγόπλοιο

   

Sm-2 Πειραματικό πτερυγόπλοιο.  Πρώτη πτήση: 1961-62

 

Το 1962 παραδόθηκε και το SM-2 το όποιο προοριζόταν κυρίως για δοκιμές αεροϋδροδυναμικης  και υδρολισθησης. Για την δημιουργία του δυναμικού υδροστρωμνου τοποθέτησαν μπροστά από την πτέρυγα κινητήρα εκκίνησης (με αυτόν τον τρόπο προωθούσαν αέρα κάτω από την πτέρυγα) και τον κινητήρα πλεύσης στο κεντρικό τμήμα της δομής του.

Το SM-2  αποτελεί μια τριθέσια, δικινητήρια έκδοση με τραπεζοειδή πτέρυγα μικρού λόγου διατάματος 1,2 με ουραίο πτέρωμα σχήματος «Τ», με δυο τροποποιημένους κινητήρες RY-19-300 (ειδικά σχεδιασμένος για θαλάσσιο περιβάλλον).

Το SM-2 αποτέλεσε τον καταπέλτη όλων των σχεδιάσεων πτερυγόπλοιων του Alekseev.
Μένοντας ικανοποιημένος ο Ustinov από την πρώτη παρουσίαση, οργάνωσε μια επίδειξη του σκάφους Sm-2 μπροστά στον πρόεδρο της Σοβιετικής Ένωσης Chrutsov, χάρη σ’ αυτήν την ενέργεια του Ustinov, υλοποιήθηκε το όνειρο  του Alekseev, δίνοντας έτσι το πράσινο φως για την ανάπτυξη των πτερυγόπλοιων.

 
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ  
Μέγιστο βάρος απονήωσης, kg
3.200
Ωφέλιμο φορτίο, kg
-
Μήκος, m
20,00
Ύψος, m
1,5
Εκπέτασμα πτέρυγας, m
11,5
Εκπέτασμα οριζόντιου πτερώματος, m
-
Επιφάνεια πτέρυγας, m2
-
Ταχύτητα, km/h
270
Κινητήρες, (τύπος)
2 στροβιλοκινητήρες RU-19-300
Μέγιστη ώση, kg
-
Επιχειρησιακή οροφή, m
-
Εμβέλεια, km
-
Αριθμός επιβατών, άτομα
-
Πλήρωμα, άτομα
3
     
Download Airplane Comparisons and other useful materials
 
Αρχική Σελίδα