Virtual Aviation Reference
REDSTAR
Download Airplane Comparisons and other useful materials    
 
Αρχική Σελίδα
Πτερυγόπλοια
     
ΠΤΕΡΥΓΟΠΛΟΙΑ

ΚΜ-1

Στρατιωτικό πτερυγόπλοιο
   

Km-1  Στρατιωτικό πτερυγόπλοιο.  Πρώτη πτήση: 1966

 

Η κατασκευή του άρχισε το 1963, στο εργοστάσιο «Volga» στο Tshalovske. δίπλα στην πόλη Nizhnim Novgorodom. Τον Μάρτιο του 1966 πραγματοποιήθηκε η καθέλκυση του ενώ τον ίδιο χρόνο, στις 18 Οκτωβρίου, πέταξε για πρώτη φορά επί περίπου 50 λεπτά σε ύψος 4 μ., με τους πιλότους V.F. Loginov και R.E. Alekseev. Οι μετέπειτα δοκιμές πραγματοποιήθηκαν στην Κασπία. Το εύρος πτήσης του ήταν από 4-14 μέτρα. Οι δυνατότητες δοκιμάστηκαν με την εκτέλεση μιας αποστολής κατά την οποία το πτερυγόπλοιο απονηώθηκε με μέγιστο βάρος 544 τόνων.

Το πτερυγόπλοιο είχε πολύ καλή συμπεριφορά στους ελιγμούς, ευστάθεια και γενικότερα καλή συμπεριφορά κατά την πτήση του. Μπορούσε να κάνει απότομες στροφές με μεγάλο βαθμό στροφής και είχε ομαλή επαφή των πλωτήρων με το νερό. Οι δοκιμές συνεχίστηκαν σχεδόν επί 15 χρόνια και το 1980. από λάθος του πιλότου, καταστράφηκε σε μια
προσθαλασσωση και βούλιαξε. Οι δοκιμές που πραγματοποιήθηκαν με το «Τέρας της Κασπίας» εξασφάλισαν πολύτιμες πληροφορίες για τη σχεδίαση στη συνέχεια καινούργιων επιχειρησιακών πτερυγόπλοιων.

 
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ  
Μέγιστο βάρος απονήωσης, kg
540.000
Ωφέλιμο φορτίο, kg
300.000
Μήκος, m
92,4-93,33
Ύψος, m
21,8
Εκπέτασμα πτέρυγας, m
37,8
Εκπέτασμα οριζόντιου πτερώματος, m
37,00
Επιφάνεια πτέρυγας, m2
662
Ταχύτητα, km/h
430-500
Κινητήρες, (τύπος)
VD-7, 8 μπροστά + 2 στην ουρά στο κάθετο σταθερό
Μέγιστη ώση, kg
10 x 13.000
Επιχειρησιακή οροφή, m
4 μέχρι 14
Εμβέλεια, km
1.500
Πλοϊμότητα
3
     
Download Airplane Comparisons and other useful materials
 
Αρχική Σελίδα