Virtual Aviation Reference
REDSTAR
Download Airplane Comparisons and other useful materials    
 
Αρχική Σελίδα
Οπλισμός
     
Βλήματα αέρος-αέρος: K-8, K-8M, R-8M (AA-3 ANAB)


K-8, K-8M, R-8M (AA-3 ANAB)

   

K-8, K-8M, R-8M (AA-3 ANAB)

 

Η σχεδίαση και ανάπτυξη του βλήματος άρχισε τη δεκαετία του '50 (συγκεκριμένα το 1955) από το σχεδιαστικό γραφείο ΟΚΒ-4, ως βλήμα πρώτης γενιάς. Η πρώτη εκτόξευση του έγινε από αεροσκάφος Yak-28K.

Ωστόσο, το τελικό προϊόν, έκδοση Κ-8-2 (αργότερα Κ-8Μ - Izdelie 24M) προοριζόταν για τα μαχητικά Su-11 που έφεραν ραντάρ τύπου "Oriol". Το βλήμα Κ-8Μ μπορούσε να εγκλωβίσει στόχους σε ύψη μέχρι και 500 μ. (ενώ το Κ-8 είχε κατώτατο όριο τα 5.000 μ.).

Η ταχύτητα τους έφτανε σχεδόν τα 1.015 μ./sec. Τον Φεβρουάριο του 1962 το βλήμα μπήκε σε υπηρεσία και όπλισε τα αεροσκάφη Su-11-8Μ. Η τελευταία, πιο βελτιωμένη έκδοση του ήταν το βλήμα Κ-98Μ (ονομασία NATO AA-3-2 Advanced Anab)
.

 
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ  
Αεροσκάφη-φορείς
Yak-28K, Su-11-VM, Su-9-51, Su-11
Κατασκευαστής
Σχεδιαστικό γραφείο Zvezda/"Vympel"
Μήκος, m
R-8M1R
4,18
R-8M1T
4,05
Διάμετρος, mm
275
Εκπέτασμα, m
1,233
Βάρος, kg
R-8M1R
285
R-8M1T
265
Βάρος πυροκεφαλής, kg
40 high-explosive
Σύστημα καθοδήγησης
R-8M1R
Ημιενεργό ραντάρ
R-8M1T
Υπέρυθρη (IR) ακτινοβολία
Μέγιστη εμβέλεια, kg
R-8M1R
2-20
R-8M1T
2-14
Ταχύτητα σε mach
2+
     
Download Airplane Comparisons and other useful materials
 
Αρχική Σελίδα