Virtual Aviation Reference
REDSTAR
Download Airplane Comparisons and other useful materials    
 
Αρχική Σελίδα
Αεροσκάφη
     
Πολεμικά αεροσκάφη, στρατιωτικά αεροσκάφη, μαχητικά

Mig-29 UBT
Διθέσιο επιχειρησιακό εκπαιδευτικό μαχητικό
   

Mig-29 UBT. Πρώτη πτήση: 1998

 

Mig-29 UBT (9-52) Διθέσιο επιχειρησιακό εκπαιδευτικό μαχητικό, πρόκειται για μια βαθιά εκσυγχρονισμένη έκδοση του Mig-29 UB. Για να αυξήσουν της επιχειρησιακές δυνατότητες του Α/φους,  τοποθέτησαν επιπλέον δυο δεξαμενές καυσίμου,  εγκαταστάθηκε το ραντάρ τύπου «OSA-2». Πρόκειται για αναβαθμισμένη έκδοση του ραντάρ «OSA» τεχνολογίας phased-array antenna, με ηλεκτρονική σάρωση «OSA-2» με ικανότητα ανίχνευσης στόχου «μαχητικού» (με RCS=5 τ.μ.-διατομή ραντάρ) μέχρι 85 km και την παρακολούθηση του στα 65 km. Η γωνία μετακίνησης κεραίας σε αζιμούθιο είναι ± 60 μοίρες. Μπορεί να παρακολουθεί ταυτόχρονα οκτώ στόχους να καθορίζει την προτεραιότητα της απειλής (ταυτόχρονος εγκλωβισμός τέσσερις στόχους) και να εκτοξεύει κατά του απειλητικότερου στόχου αυτόματα τους πυραύλους «αέρος-αέρος»  μέσου βεληνεκούς, «αέρος-εδάφους» και κατευθυνόμενες βόμβες συμπεριλαμβανόμενου του πύραυλου Χ-59 (με σύστημα καθοδήγησης TV).

Επίσης το Α/φος μπορεί να μεταφέρει κάτω από την άτρακτο και το ατρακτίδιο ραντάρ στοχοποιησης ή ανάλογο εξοπλισμό. Το κόκπιτ πρακτικά είναι ανάλογο του Mig-29 SMT (δύο έγχρωμες οθόνες 6 x 8 inch πολλαπλών λειτουργιών ενώ  στο οπίσθιο κόκπιτ βρίσκονται  τρεις έγχρωμες οθόνες πολλαπλών λειτουργιών). Το πρώτο πρωτότυπο ήταν έτοιμο από το Μάιο του 1998 και πραγματοποίησε την πρώτη του πτήση στις 24 Μαΐου του ίδιου χρόνου. Την άνοιξη του 1999 σε συνεργασία με το εργοστάσιο παραγωγής αεροσκαφών "Sokol". πραγματοποιήθηκε η κατασκευή και του δεύτερου πρωτότυπου Mig-29 UBT, το οποίο πέταξε για πρώτη φορά στις 26 Μαΐου 1999.

 
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ  
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ
Μικόγιαν/Γκούρεβιτς
ΧΩΡΑ
Ρωσία
ΤΥΠΟΣ
Διθέσιο επιχειρησιακό εκπαιδευτικό μαχητικό
ΠΛΗΡΩΜΑ
2, άτομα
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
Δύο στροβιλοκινητήρες, RD-33
Μέγιστη ώση, kg
2 x 8.300
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ
Με το σωλήνα Pitot, m
17,42
Ύψος Α/φους, m
4,73
Εκπέτασμα πτερύγων, m
11,36
Επιφάνεια πτέρυγας, m2
31,80
ΒΑΡΗ
Μέγ. βάρος απογείωσης, kg
21.000
Κανονικό βάρος απογείωσης, kg
16.800
Βάρος κενό, kg
12.100
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
Μέγ. ταχύτητα, km/h
2.230 (Μ=2,1)
Μέγ. ταχύτ. σε χαμηλό ύψος, km/h
1.500
Εμβέλεια σε χαμηλό ύψος, km
680
Εμβέλεια σε μεγάλο ύψος, km
1.410
Εμβέλεια σε μεγάλο ύψος με εξωτ. δεξαμ. καυσίμου , km
2.000
Επιχειρησιακή οροφή, m
17.500
Βαθμός ανόδου, m/min
19.800
Όρια φόρτισης, g
-
ΟΠΛΙΣΜΟΣ

Ένα πυροβόλο GSh-301. Βάρος οπλικού φορτίου-4.500-5.000 kg. Φορείς μεταφοράς οπλισμού 7. Δυνατότητα μεταφοράς βλημάτων R-27R, R-27T, R-27ER, R-27ET, RVV-AE και R-73, βλήματα αέρος-επιφάνειας X-29L, X-29T, X-59M, βλήμα αντί-ρανταρ X-31P, βλήμα εναντίον πλοίων  Χ-31Α και X-35. Αεροπορικές βόμβες KAB-500kr ή KAB-500 L, βομβες των 250 ή 500 kg, ατρακτίδια KMGU. Μη κατευθυνόμενες ρουκέτες τύπου S-8 ή S-24B.

 
Download Airplane Comparisons and other useful materials
 
Αρχική Σελίδα