Virtual Aviation Reference
REDSTAR
Download Airplane Comparisons and other useful materials    
 
Αρχική Σελίδα
Αεροσκάφη
     
Πολεμικά αεροσκάφη, στρατιωτικά αεροσκάφη, μαχητικά


MiG - 21I Analog
(A-144)
Πειραματικό αεροσκάφος με ogival πτέρυγα

   

Mig-21 I Analog. Πρώτη πτήση: 1968 © Konstantinos Panitsidis

Φωτογραφίες από την προσωπική συλλογή του Κ. Πανιτσίδη

Ειδικά τροποποιημένο αεροσκάφος δοκιμών για την εξέλιξη της πτέρυγας του επιβατικού Tu-144 (εξελίχθηκε με βάση το MiG-21S). Συνολικά κατασκευάστηκαν δυο πρωτότυπα.

Το πρώτο πρωτότυπο συνετρίβη στις 26 Ιουλίου 1970 (ο πιλότος Βλαντιμίρ Κονσταντίνοφ σκοτώθηκε), το δεύτερο σκάφος βρίσκεται ως έκθεμα στο Αεροπορικό Μουσείο Μόνινο.

Mig-21 I Analog (A-144)
Mig-21 I Analog © Konstantinos Panitsidis
Επιβατικό αεροσκάφος Tu-144 © Konstantinos Panitsidis Επιβατικό αεροσκάφος Tu-144 © Konstantinos Panitsidis

Επιβατικό αεροσκάφος Tu-144

 
ΣΧΕΔΙΟ ΤΡΙΩΝ ΟΨΕΩΝ  
MiG - 21I Analog © Konstantinos Panitsidis
 
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ  
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ
Μικόγιαν/Γκούρεβιτς
ΧΩΡΑ
Ρωσία
ΤΥΠΟΣ
Πειραματικό αεροσκάφος με ogival πτέρυγα
ΠΛΗΡΩΜΑ
1,  άτομο
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
Ένας στροβιλοκινητήρας, R-13F300
Μέγιστη ώση, kg
1 x 6.490
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ
Μήκος, m
14,7
Ύψος Α/φους, m
4,71
Εκπέτασμα πτέρυγας, m
8,15 (11,5)
Επιφάνεια πτέρυγας, m2
43
ΒΑΡΗ
Μέγ. βάρος απογείωσης, kg
9.000
Κανονικό βάρος απογείωσης, kg
8.750
Βάρος κενό, kg
5.460
Εσωτερικά μεταφερόμενα καύσιμα, kg
2.390
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
Μέγ. ταχύτητα, km/h
2.100
Μέγ. ταχύτ. σε χαμηλό ύψος, km/h
1.200
Εμβέλεια με εξωτ. δεξαμ. καυσίμου , km
-
Εμβέλεια χωρίς εξωτ. δεξαμ. καυσίμου, km
-
Επιχειρησιακή οροφή, m
20.000
Βαθμός ανόδου, m/min
13.500
Όρια φόρτισης, g
ΟΠΛΙΣΜΟΣ
-
 
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ  

Mig-21 I Analog © Konstantinos PanitsidisMig-21 I Analog © Konstantinos PanitsidisMig-21 I Analog © Konstantinos PanitsidisMig-21 I Analog © Konstantinos PanitsidisMig-21 I Analog © Konstantinos Panitsidis

     
Download Airplane Comparisons and other useful materials
 
Αρχική Σελίδα