Virtual Aviation Reference
REDSTAR
Download Airplane Comparisons and other useful materials    
 
     
Πολεμικ αεροσκφη, στρατιωτικ αεροσκφη, μαχητικ

IL-82

   

Il-82.  : 1989.   M. Bryansky

Φωτογραφα © M. Bryansky


Αεροσκφος διοκησης (που αναπτχθηκε κατπιν  απαιτσεων του Υπουργεου μυνας της ΕΣΣΔ) με βση το IL-76 MD με αριθμ USSR-76450 και USSR-76451 σε αεροσκφη διοκησης με κρια αποστολ την διαχεριση  των πυρηνικν δυνμεων της χρας σε περπτωση που τα επγεια μσα διοκησης θα ταν κτος  λειτουργας. Κατασκευστηκαν μνο δυο αεροσκφη.

να μεγλο μρος του εξοπλισμο του σκφους προρχεται απ τα αεροσκφη τπου IL-86 VKP (που αναπτχθηκαν επσης κατπιν απαιτσεων του Υπουργεου μυνας) και του A-50 AEWC&S. Τα αεροσκφη αυτ χουν εργοστασιακ ονομασα Il-76 VKP και στρατιωτικ ονομασα Il-76 SK (ειδικ αεροσκφος διοκησης). Εν τοτοις, αναφρθηκαν σε διφορα ΜΜΕ ως Il-82!.

Οι διαφορς που κνουν το Il-76 KVP να διαφρει οπτικ (και χι μνον) απ το IL-76 MD και Α-50 εναι οι ακλουθες:

  1. Φρει  να  μεγλο εξγκωμα στο εμπρς και πνω μρος της ατρκτου (πως και στο Il-86VKP), που κρβει  των εξοπλισμ δορυφορικν επικοινωνιν.
  2. Η εγκατσταση θλου (σε σχμα σταγνας) μπροστ και πσω (στη θση του πυργσκου του πυροβλου) για τοποθτηση ηλεκτρονικν συσκευν.
  3. Απουσιζει η αριστερ πρτα εισδου
  4. Η εγκατσταση μιας πληθρας κεραιν διαφορετικν σχημτων και χρσεων.
  5. Το νοιγμα αεραγωγν για την εσοδο ελεθερου αρα για διφορες χρσεις (π.χ. λειτουργα βοηθητικς μονδας ηλεκτρικς ισχος - APU, ψξη συσκευν, σστημα κλιματισμο κ.α.) εναι ανλογα του A-50.
  6. Στο ψος της ρμπας χουν εγκαταστσει δυο μεγλες κεραες απ κθε πλευρ εν στην μση βρσκεται να τμπανο για την ρυμολκηση, μσω καλωδου, της εναριας κεραας χαμηλς συχντητας με ναν κνο σταθεροποησης στο τλος. Αυτ η κεραα χει μκος 5 χλμ. (!) και παρχει την επικοινωνα με τα υποβρχια ταν αυτ βρσκονται κτω απ την επιφνεια της θλασσας. λο το σστημα του εναι εντς της ατρκτου και μνο ο κνος εναι εξωτερικ ορατς, εκτοπζοντας τσι το κτω στροβοσκοπικ φως αποφυγς συγκροσεων προς τα πσω της ατρκτου.

Αφνοντας ξω την κεραα, το αεροσκφος αρχζει να κνει κκλους. Με την μεωση της ταχτητας του κνου, πραγματοποιε την πτση του κτω, και η κεραα μκους πντε χιλιμετρων κρμεται σχεδν κθετα. Μνο σε ττοια θση της κεραας το ρδιο-σμα μπορε να διαδοθε στο νερ. τσι πραγματοποιεται η λψη απ τα υποβρχια που εναι εξοπλισμνα με ανλογα συστματα.
Το αεροσκφος επσης φρει σε εξωτερικος φορες ατρακτδια κεραιν VHF επικοινωνας. Σμφωνα με ανεπσημες πληροφορες, και τα δυο αεροσκφη υπγονται σε ξεχωριστ μορα  διοκησης και αναμετδοσης, της 8ης  Aviadivisions στο αεροδρμιο Chkalovsky.

 
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ  
OKB Illyshin
5,
, D-30KP
, kg
4 x 12.000
, m
46,59
/, m
14,76
, m
50,50
, m2
300,00
. , kg
190.000
. , km/h
780
, m
12.000
, km
6.800
     
Download Airplane Comparisons and other useful materials