Virtual Aviation Reference
REDSTAR
Download Airplane Comparisons and other useful materials    
 
Αρχικ Σελδα
Αεροσκφη
     
Πολεμικ αεροσκφη, στρατιωτικ αεροσκφη, μαχητικ


IL-76 LL

Ιπτμενο εργαστριο για δοκιμ κινητρα SaM146

   

IL-76 LL Ιπτμενο εργαστριο για δοκιμ κινητρα SaM146 © Konstantinos Panitsidis

Φωτογραφες απ την προσωπικ συλλογ του Κωνσταντνου Πανιτσδη

Η Snecma επλεξε την M.M. Gromov για τις πτητικς δοκιμς του κινητρα SaM146. Ο κινητρας αυτς εξελχθηκε απ την Powerjet, μια κοινοπραξα μεταξ της Snecma και της NPO “Saturn”. O κινητρας αποδδει ση 62-78 kN (6.322 – 7.953 kg). Τον Απρλιο του 2003 ο κινητρας επιλχθηκε απ την “Sukhoi Civil Company” για το Superjet 100.

IL-76 LL - Ιπτμενο εργαστριο για δοκιμ του κινητρα SaM146. Αναπτχθηκε απ την Snecma (Γαλλα) και την NPO “Saturn” (Ρωσσα).

IL-76 LL - Ιπτμενο εργαστριο για δοκιμ του κινητρα SaM146. Αναπτχθηκε απ την Snecma (Γαλλα) και την NPO “Saturn” (Ρωσσα) © Konstantinos Panitsidis

Κρια χαρακτηριστικ του ιπτμενου εργαστηρου

Hmax
12.000 m
IASmax
600 km/h
Mmax
0,77
IASmin
280 km/h

ρια φρτισης, g

-0,3-2,0

Απαιτομενο μκος διαδρμου αποπροσγεωσεως, m

3.000 m

Αυτονομα, ρες

6
 
ΣΧΕΔΙΟ ΤΡΙΩΝ ΟΨΕΩΝ  
IL-76 LL Ιπτμενο εργαστριο για δοκιμ κινητρα SaM146 © Konstantinos Panitsidis
 
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ  
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ
OKB Illyshin
ΧΩΡΑ
Ρωσα
ΤΥΠΟΣ Ιπτμενο εργαστριο
ΠΛΗΡΩΜΑ
7, τομα
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
Τσσερις στροβιλοκινητρες D-30 KP-2
Μγιστη ση, kg
4 x 12.000
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ
Μκος, m
46,59
Υψος Α/φους, m
14,76
Εκπτασμα πτρυγας, m
50,50
Επιφνεια πτρυγας, m2
300
ΒΑΡΗ
Μγ. βρος απογεωσης, kg
190.000
Κανονικ βρος απογεωσης, kg
-
Βρος κεν, kg
89.500
Εσωτερικ μεταφερμενα κασιμα, kg
114.600
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
Μγ. ταχτητα, km/h
850
Ταχτητα ταξιδιο, km/h
750-800
Εμβλεια μεταφορς, km 10.000
Εμβλεια, km 3.650
Επιχειρησιακ οροφ, m
12.000
Ωφλιμο φορτο, kg
140 στρατιτες 128 αλεξιπτωτιστς.
ΟΠΛΙΣΜΟΣ
-
     
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ  

IL-76 LL Ιπτμενο εργαστριο για δοκιμ κινητρα SaM146  engine © Konstantinos PanitsidisIL-76 LL Ιπτμενο εργαστριο για δοκιμ κινητρα SaM146  engine © Konstantinos PanitsidisIL-76 LL Ιπτμενο εργαστριο για δοκιμ κινητρα SaM146  engine © Konstantinos PanitsidisIL-76 LL Ιπτμενο εργαστριο για δοκιμ κινητρα SaM146  engine © Konstantinos PanitsidisIL-76 LL Ιπτμενο εργαστριο για δοκιμ κινητρα SaM146  engine © Konstantinos PanitsidisIL-76 LL Ιπτμενο εργαστριο για δοκιμ κινητρα SaM146  engine © Konstantinos Panitsidis

IL-76 LL Ιπτμενο εργαστριο για δοκιμ κινητρα SaM146  engine © Konstantinos PanitsidisIL-76 LL Ιπτμενο εργαστριο για δοκιμ κινητρα SaM146  engine © Konstantinos PanitsidisIL-76 LL Ιπτμενο εργαστριο για δοκιμ κινητρα SaM146  engine © Konstantinos PanitsidisIL-76 LL Ιπτμενο εργαστριο για δοκιμ κινητρα SaM146  engine © Konstantinos PanitsidisIL-76 LL Ιπτμενο εργαστριο για δοκιμ κινητρα SaM146  engine © Konstantinos PanitsidisIL-76 LL Ιπτμενο εργαστριο για δοκιμ κινητρα SaM146  engine © Konstantinos Panitsidis

IL-76 LL Ιπτμενο εργαστριο για δοκιμ κινητρα SaM146  engine © Konstantinos Panitsidis

     
Download Airplane Comparisons and other useful materials
 
Αρχικ Σελδα