Virtual Aviation Reference
REDSTAR
Download Airplane Comparisons and other useful materials    
 
Αρχική Σελίδα
Αεροσκάφη
     
Πολεμικά αεροσκάφη, στρατιωτικά αεροσκάφη, μαχητικά


Be-12 Mail

Ανθυποβρυχιακό Αεροσκάφος

   

Be-12 Mail. Πρώτη πτήση: 1960. Φωτογραφία: Κων/νος Πανιτσίδης

Φωτο/φίες από την προσωπική συλλογή του Κ. Πανιτσίδη & Χ. Φωτιάδη

Σχεδιάστηκε για να αντικαταστήσει το Be-6, και άρχισε να εξελίσσεται από την Beriev το 1957-60 για το ρωσικό ναυτικό.
Το πρωτότυπο πραγματοποίησε την παρθενική πτήση το 1960, και εντάχθηκε στο ναυτικό το 1965. Πρόκειται για ένα δικινητήριο αμφίβιο αεροσκάφος, υψηλοπτέρυγο (γλαροπτέρυγη διαμόρφωση) με διπλό ουραίο πτέρωμα. Η καρδιά του ηλεκτρονικού εξοπλισμού αποτελείται από το ραντάρ ανίχνευσης τοποθετημένο μπροστά σε μια προέκταση και η ράβδος μαγνητόμετρου (MAD-Magnetic Anomaly Detector) στο ουραίο πτέρωμα του αεροσκάφους. Στο κεντρικό τμήμα της δομής βρίσκεται το διαμέρισμα οπλισμού για μεταφορά πλήρους σειράς ανθυποβρυχιακών τορπίλων, βόμβες βυθού, ναρκών και άλλων οπλών).

Be-12 Mail
Be-12N, έκδοση εξοπλισμένο με σύστημα PPS Narciss-12 (1976). Φωτογραφία: Κων/νος Πανιτσίδης
Ανθυποβρυχιακό Αεροσκάφος Be-12N, έκδοση εξοπλισμένο με σύστημα PPS Narciss-12 (1976)
© Konstantinos Panitsidis
 
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ  
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ
OKB Beriev
ΧΩΡΑ
Ρωσία
ΤΥΠΟΣ
Ανθυποβρυχιακό Αεροσκάφος
ΠΛΗΡΩΜΑ
4, άτομα
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
Δύο ΑΙ-20D
Μέγιστη ισχύς, h.p
2 x 5.180
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ
Μήκος, m
30,11
Ύψος Α/φους, m
7,94
Εκπέτασμα πτερύγων, m
29,84
Επιφάνεια πτέρυγας, m2
99,00
ΒΑΡΗ
Κανονικό βάρος απογείωσης, kg
29.500
Κενό, kg
24.000
Μέγιστο βάρος απογείωσης, kg
36.000
Εσωτερικά μεταφερόμενα καύσιμα, kg
9.000
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
Μέγιστη ταχύτητα , km/h
530
Ταχύτητα ταξιδιού, km/h
450
Επιχειρησιακή οροφή, m
8.000
Μέγιστη εμβέλεια, km
3.300
Ακτίνα δράσης, km
500
Οπλισμός
Βάρος οπλικού φορτίου-1.500 kg (τυπικό) η 3.000 kg ( μέγιστο). Φορείς μεταφοράς οπλισμού 4 (εξωτερικά) και αποθήκη βόμβων. Δυνατότητα μεταφοράς τορπίλες των 450 mm, AT-1, AT-2, βόμβες βυθού και άλλων όπλων.
     
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ  

Be-12 Mail © Christos Fotiadis Be-12 Mail © Christos Fotiadis Be-12 Mail © Christos Fotiadis Be-12 Mail © Christos Fotiadis Be-12 Mail © Christos Fotiadis Be-12 Mail © Christos Fotiadis

Be-12 Mail © Christos Fotiadis Be-12 Mail © Christos Fotiadis Be-12 Mail © Christos Fotiadis Be-12 Mail © Christos Fotiadis Be-12 Mail © Christos Fotiadis Be-12 Mail © Christos Fotiadis

Be-12 Mail © Christos Fotiadis Be-12 Mail © Christos Fotiadis Be-12 Mail © Christos Fotiadis Be-12 Mail © Christos Fotiadis Be-12 Mail © Christos Fotiadis Be-12 Mail © Christos Fotiadis

Be-12 Mail © Christos Fotiadis Be-12 Mail © Christos Fotiadis Be-12 Mail © Christos Fotiadis Be-12 Mail © Christos Fotiadis Be-12 Mail © Christos Fotiadis Be-12 Mail © Christos Fotiadis

Be-12 Mail © Christos Fotiadis Be-12 Mail © Christos Fotiadis Be-12 Mail © Christos Fotiadis Be-12 Mail © Christos Fotiadis Be-12 Mail © Christos Fotiadis Be-12 Mail © Christos Fotiadis

Be-12 Mail © Christos Fotiadis Be-12 Mail © Christos Fotiadis Be-12 Mail © Christos Fotiadis Be-12 Mail © Christos Fotiadis Be-12 Mail © Christos Fotiadis Be-12 Mail © Christos Fotiadis

Be-12 Mail © Christos Fotiadis Be-12 Mail © Christos Fotiadis

     
Download Airplane Comparisons and other useful materials
 
Αρχική Σελίδα