Virtual Aviation Reference
REDSTAR
Download Airplane Comparisons and other useful materials    
 
Αρχική Σελίδα
Αεροσκάφη
     
Πολεμικά αεροσκάφη, στρατιωτικά αεροσκάφη, μαχητικά


An - 32

Α/φος πολλαπλού ρόλου

   

An-32. Πρώτη πτήση 1982 © Κων/νος Πανιτσίδης

Φωτογ/φίες από την προσωπική συλλογή των Κ. Πανιτσίδη & Μ. Ανδρέου

Ονομασία κατά ΝΑΤΟ-An-32 Cline

Αντικαθιστώντας το μεταγωγικό An-26 (An-24), με πολύ καλές επιδόσεις σε συνθήκες υψηλών θερμοκρασιών και μεγάλων υψόμετρων. Το Α/φος διαθέτει ισχυρότερους στροβιλοκινητήρες ΑI-20Μ των 5.180 h.p. ο καθένας.
Το αεροσκάφος μπορεί εύκολα να επιχειρεί από πρόχειρους αεροδιάδρομους χάρη στην εξαιρετική κατασκευή του συστήματος προσγείωσης,  με κινητήρες τοποθετημένους ψηλά στην πτέρυγα με αυτό τον συνδυασμό αποφεύγουν την εισρόφιση στο κινητήρα ξένων σωματιδίων μέσα. Η εξαιρετική ισχύ του αεροσκάφους (Λόγος ισχύος/βάρος), του επιτρέπουν να πραγματοποιεί πτήσεις με απότομους ελιγμούς και ειδικά σε ορεινές περιοχές. Το αεροσκάφος έχει εξοπλισμό που του επιτρέπει να επιχειρεί με δυσμενείς καιρικές συνθήκες.  Επίσης μπορεί αυτόνομα να επιχειρεί από πρόχειρους διαδρόμους χάρη στην δυνατότητα αυτόματης εκκίνησης του κινητήρα (δηλ.: από την μονάδα APU).

 
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ  
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ
Αντονοβ
ΧΩΡΑ
Ρωσία / Ουκρανία
ΤΥΠΟΣ
Α/φος πολλαπλού ρόλου
ΠΛΗΡΩΜΑ
3-4,  άτομα
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
Δυο ελικοστροβιλοκινητηρες ΑΙ-20D Σειρας 5 (AI-20M)
Μέγιστη ισχύ, h.p.
2 x 5.110 (5.180)
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ
Μήκος, m
23,68
Ύψος Α/φους, m
8,75
Εκπέτασμα πτέρυγας, m
29,20
Επιφάνεια πτέρυγας, m2
74,98
ΒΑΡΗ
Μέγ. βάρος απογείωσης, kg
27.000
Κανονικό βάρος απογείωσης, kg
-
Βάρος κενό, kg
16.800
Εσωτερικά μεταφερόμενα καύσιμα, kg
5.445
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
Μέγ. ταχύτητα, km/h
540
Μέγ. ταχύτητα ταξιδιού, km/h
460-530
Επιχειρησιακή οροφή, m
9.400
Εμβελεια μεταφορας, km
2.160
Μέγ. εμβέλεια, km
800-1.200
Ωφέλιμο φορτίο, kg
50 στρατιώτες ή 42 αλεξιπτωτιστές ή 24 φορεία ή 6.700 κιλά
ΟΠΛΙΣΜΟΣ
-
 
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ  

An-32B, Κροατικής Αεροπορίας, Αρχάγγελος 2005. Φωτογραφία: Μάρκος ΑνδρέουAn-32B, Κροατικής Αεροπορίας, Αρχάγγελος 2005. Φωτογραφία: Μάρκος ΑνδρέουAn-32B, Κροατικής Αεροπορίας, Αρχάγγελος 2005. Φωτογραφία: Μάρκος ΑνδρέουAn-32B, Κροατικής Αεροπορίας, Αρχάγγελος 2005. Φωτογραφία: Μάρκος ΑνδρέουAn-32B, Κροατικής Αεροπορίας, Αρχάγγελος 2005. Φωτογραφία: Μάρκος ΑνδρέουAn-32B, Κροατικής Αεροπορίας, Αρχάγγελος 2005. Φωτογραφία: Μάρκος Ανδρέου

An-32B, Κροατικής Αεροπορίας, Αρχάγγελος 2005. Φωτογραφία: Μάρκος ΑνδρέουAn-32B, Κροατικής Αεροπορίας, Αρχάγγελος 2005. Φωτογραφία: Μάρκος ΑνδρέουAn-32B, Κροατικής Αεροπορίας, Αρχάγγελος 2005. Φωτογραφία: Μάρκος ΑνδρέουAn-32B, Κροατικής Αεροπορίας, Αρχάγγελος 2005. Φωτογραφία: Κων/νος ΠανιτσίδηςAn-32B, Κροατικής Αεροπορίας, Αρχάγγελος 2005. Φωτογραφία: Κων/νος ΠανιτσίδηςAn-32B, Κροατικής Αεροπορίας, Αρχάγγελος 2005. Φωτογραφία: Κων/νος Πανιτσίδης

An-32B, Κροατικής Αεροπορίας, Αρχάγγελος 2005. Φωτογραφία: Κων/νος ΠανιτσίδηςAn-32B, Κροατικής Αεροπορίας, Αρχάγγελος 2005. Φωτογραφία: Κων/νος ΠανιτσίδηςAn-32B, Κροατικής Αεροπορίας, Αρχάγγελος 2005. Φωτογραφία: Κων/νος ΠανιτσίδηςAn-32B, Κροατικής Αεροπορίας, Αρχάγγελος 2005. Φωτογραφία: Κων/νος Πανιτσίδης

     
Download Airplane Comparisons and other useful materials
 
Αρχική Σελίδα