Virtual Aviation Reference
REDSTAR
Download Airplane Comparisons and other useful materials    
 
Αρχική Σελίδα
Αεροσκάφη
     
Πολεμικά αεροσκάφη, στρατιωτικά αεροσκάφη, μαχητικά


An-30

Α/φος αναγνώρισης και φωτογράφησης

   

An-30. Πρώτη πτήση: 1967. Φωτογραφία: Κων/νος Πανιτσίδης

Φωτογ/φία από την προσωπική συλλογή του Κωνσταντίνου Πανιτσίδη

Το αρχικό An-24FK πρωτοπέταξε στις 21 Αυγούστου 1967. Τον Ιούλιο του 1968 τερματίστηκαν οι δοκιμές του Αφους.  Με την συμμετοχή του ΟΚΒ Beriev, το An-24FK άρχισε να παράγεται μαζικά (με την ονομασία An-30) στο εργοστάσιο του Κίεβου το 1971. Την  περίοδο 1971 μέχρι και 1980 κατασκευάστηκαν συνολικά 115 Αφη, από τα οποία τα 66-σε έκδοση An-30Α για λογαριασμό MGA, 26 Αφη  An-30B για την πολεμική αεροπορία και 23 με προορισμό την εξαγωγή (εξήχθη σε Αφγανιστάν, Βουλγαρία, Βιετνάμ, Κορέα, Κούβα, Ρουμανία, Μογγολία και Τσεχοσλοβακία).

Εξοπλισμός:

Ο ναυτιλιακός εξοπλισμός είναι σχεδόν ο ίδιος με την  έκδοση  An-24. Διαθέτει σύστημα αυτόματου ελέγχου πτήσης (αυτόματος πιλότος) AP-28L1F (εκσυγχρονισμένη έκδοση του AP-28L1) για τήρηση σταθερής πορείας σε ελιγμούς αναγνώρισης-φωτογράφησης.
Ο ναυτιλιακός εξοπλισμός (Avionics) αποτελείται από δέκτη λήψεως US-8,  συσκευή μικρής εμβέλειας  Gelyy, VHF RSIU-5G No1 η No2, ραδιοπυξίδες ARK-5 No1 η No2,  ραδιο-ϋψόμετρο RV-2, εξοπλισμό τυφλής προσγείωσης Sp-50, συσκευή εσωτερικής επικοινωνίας SPU-7
Η έκδοση  B- επιπλέον έφερε τον ναυτιλιακό σταθμό Lotos, ραδιοπυξίδες ARK-11 No1 ή No2, συσκευή μικρής εμβέλειας  R-836 και την συσκευή SGU-15.
-Φωτογραφικές μηχανές, AFA-TE-100 η 70 σε γυροσκοπική  εγκατάσταση N-55, AFA-41/7, 5, AFA-41/10, 20 η AFA-42/20 σε φωτογραφικές συσκευές, τοπογραφικό ράδιο υψόμετρο RVTD-A, ενδείκτης ύψους S-51, όργανο ηλεκτρονικού έλεγχου EKP-2, σκοπευτικό NKPB-7. Η έκδοση Β-επιπλέον εξοπλίστηκε με φωτογραφικές μηχανές AFA54/15,  σε γυροσκοπική  εγκατάσταση TAU-M.

Εκδόσεις
An-30
Αεροσκάφος παραγωγής
An-30A
Με βάση το An-30 για λογαριασμό MGA
An-30B
Με βάση το An-30 για λογαριασμό Π.Α.
An-30M
Α/φος δημιουργίας τεχνιτών βροχοπτώσεων
An-30D (Dalny) Sibiryak
Α/φος αυξανόμενης εμβέλειας, εξοπλίστηκε με  συσκευή μεγάλης εμβέλειας Kvitok-2, φωτογραφικές μηχανές και άλλες επιπλέον συσκευές.
 
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ  
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ
Αντονοβ
ΧΩΡΑ
Ρωσία / Ουκρανία
ΤΥΠΟΣ
Α/φος αναγνώρισης και φωτογράφησης
ΠΛΗΡΩΜΑ
7,  άτομα
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
Δυο ελικοστροβιλοκινητηρες ΑΙ-24VT
Μέγιστη ισχύ, h.p.
2 x 2.817
Εκκινητήρας-ενάς στροβιλοκινητήρας (βοηθητικής ώσης) Tumansky, RU-19A-300, μέγιστη ώση, kN
7,65
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ
Μήκος, m
24,20
Ύψος Α/φους, m
8,32
Εκπέτασμα πτέρυγας, m
29,20
Επιφάνεια πτέρυγας, m2
72,46
ΒΑΡΗ
Μέγ. βάρος απογείωσης, kg
23.000
Κανονικό βάρος απογείωσης, kg
20.300
Βάρος κενό, kg
15.590
Εσωτερικά μεταφερόμενα καύσιμα, kg
4.820
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
Μέγ. ταχύτητα, km/h
540
Μέγ. ταχύτητα ταξιδιού, km/h
476
Επιχειρησιακή οροφή, m
8.000
Μέγ. εμβέλεια, km
2.600
Αυτονομία, hour
6,6
Ωφέλιμο φορτίο, kg
-
ΟΠΛΙΣΜΟΣ
-
     
Download Airplane Comparisons and other useful materials
 
Αρχική Σελίδα