Virtual Aviation Reference
REDSTAR
Download Airplane Comparisons and other useful materials    
 
Αρχική Σελίδα
Αεροσκάφη
     
Πολεμικά αεροσκάφη, στρατιωτικά αεροσκάφη, μαχητικά


An - 26 Coke
/Curl

Μεταγωγικό πολλαπλού ρόλου-στρατιωτικών μεταφορών

   

An-26 Coke. Πρώτη πτήση: 1969 © Κων/νος Πανιτσίδης

Φωτογ/φίες από την προσωπική συλλογή των Κ. Πανιτσίδη & Μ. Ανδρέου

Ονομασία κατά ΝΑΤΟ-An-26 Coke/Curl

Το μεταγωγικό αυτό προέρχεται από το αρχικό An-24, που πρωτοπέταξε στις αρχές του 1959, αντικαθιστώντας το. Πρόκειται για μια βελτιωμένη έκδοση με συμπιεζόμενη καμπίνα και ράμπα φόρτωσης-εκφόρτωσης στο πίσω μέρος.

Τεχνική περιγραφή

Το An-26 προωθείτει από δύο στροβιλοκινητήρες τύπου AI-24VT με μέγιστη ισχύ 2.820 h.p. ο κάθε ένας, και επιπλέον εκκινητήρα (κινητήρας βοηθητικής ώσης) RU-19A-300 με  έλικα μεταβλητού βήματος τύπου AV-72T με διάμετρο 3,9 μέτρα.
Τα καύσιμα του An-26 αποθηκεύονται σε 5 δεξαμενές στην άτρακτο και 3 στις πτέρυγες με χωρητικότητα 7.316 ltr (7.100 ltr).

Ο τηλεπικοινωνιακός εξοπλισμός αποτελείται από ασύρματο VHF/UHF τύπου R-836 ή R-802V, δέκτες λήψης  US-8K  ή R-852, και συσκευή εσωτερικής επικοινωνίας SPU-7. Διαθέτει επίσης καταγραφέα των στοιχείων της πτήσης και σύστημα καταγραφής εσωτερικής ομιλίας.
Το Αφος έχει εξοπλισμό που του επιτρέπει να επιχειρεί μέρα και νύχτα με δυσμενείς καιρικές συνθήκες. Διαθέτει σύστημα αυτόματου ελέγχου πτήσης (αυτόματος πιλότος) τύπου AP-28P1, o ναυτιλιακός εξοπλισμός (Avionics) αποτελείται από ραδιοπυξίδα ARK-11 (ARK-U2), ράδιο-ϋψόμετρο RV-4, ναυτιλιακό εξοπλισμό μικρών αποστάσεων RSBN-2S, σύστημα ρίψης PDSP-2S και ραντάρ Groza-26 (αρχικές εκδόσεις έφεραν το ραντάρ RPSN-3N).

 
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ  
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ
Αντονοβ
ΧΩΡΑ
Ρωσία / Ουκρανία
ΤΥΠΟΣ
Μεταγωγικό πολλαπλού ρόλου στρατιωτικών μεταφορών
ΠΛΗΡΩΜΑ
5,  άτομα
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
Δυο ελικοστροβιλοκινητηρες ΑΙ-24VT
Μέγιστη ισχύ, h.p.
2 x 2.820
Εκκινητήρας-ενάς στροβιλοκινητήρας  (βοηθητικής ώσης) Tumansky, RU-19A-300, μέγιστη ώση, kN
7,85
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ
Μήκος, m
23,80
Ύψος Α/φους, m
8,58
Εκπέτασμα πτέρυγας, m
29,20
Επιφάνεια πτέρυγας, m2
74,98
ΒΑΡΗ
Μέγ. βάρος απογείωσης, kg
24.000
Κανονικό βάρος απογείωσης, kg
23.000
Βάρος κενό, kg
15.020
Εσωτερικά μεταφερόμενα καύσιμα, kg
5.500
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
Μέγ. ταχύτητα, km/h
-
Μέγ. ταχύτητα ταξιδιού, km/h
440
Επιχειρησιακή οροφή, m
7.500
Μέγ. εμβέλεια, km
2.550
Ακτίνα δράσης, km
1.100
Ωφέλιμο φορτίο, kg
40 αλεξίπτωτων ή 24 φορεία ή 5.500 κιλά
ΟΠΛΙΣΜΟΣ
-
 
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ  

An-26, Σεβία-Μαυροβούνιο, Αρχάγγελος 2005. © Μάρκος Ανδρέου An-26, Σεβία-Μαυροβούνιο, Αρχάγγελος 2005. © Μάρκος Ανδρέου An-26, Σεβία-Μαυροβούνιο, Αρχάγγελος 2005. © Μάρκος Ανδρέου An-26, Σεβία-Μαυροβούνιο, Αρχάγγελος 2005. © Μάρκος Ανδρέου An-26, Σεβία-Μαυροβούνιο, Αρχάγγελος 2005. © Μάρκος Ανδρέου An-26, Σεβία-Μαυροβούνιο, Αρχάγγελος 2005. © Μάρκος Ανδρέου

An-26, Σεβία-Μαυροβούνιο, Αρχάγγελος 2005. © Μάρκος Ανδρέου An-26, Σεβία-Μαυροβούνιο, Αρχάγγελος 2005. © Μάρκος Ανδρέου An-26, Σεβία-Μαυροβούνιο, Αρχάγγελος 2005. © Μάρκος Ανδρέου An-26, Σεβία-Μαυροβούνιο, Αρχάγγελος 2005. © Μάρκος Ανδρέου An-26, Σεβία-Μαυροβούνιο, Αρχάγγελος 2005. © Μάρκος Ανδρέου An-26, Σεβία-Μαυροβούνιο, Αρχάγγελος 2005. © Μάρκος Ανδρέου

An-26, Σεβία-Μαυροβούνιο, Αρχάγγελος 2005. © Κ. ΠανιτσίδηςAn-26, Σεβία-Μαυροβούνιο, Αρχάγγελος 2005. © Κ. ΠανιτσίδηςAn-26, Σεβία-Μαυροβούνιο, Αρχάγγελος 2005. © Κ. ΠανιτσίδηςAn-26, Σεβία-Μαυροβούνιο, Αρχάγγελος 2005. © Κ. ΠανιτσίδηςAn-26, Σεβία-Μαυροβούνιο, Αρχάγγελος 2005. © Κ. ΠανιτσίδηςAn-26, Σεβία-Μαυροβούνιο, Αρχάγγελος 2005. © Κ. Πανιτσίδης

An-26, Σεβία-Μαυροβούνιο, Αρχάγγελος 2005. © Κ. Πανιτσίδης

     
Download Airplane Comparisons and other useful materials
 
Αρχική Σελίδα